RSS Feeds

Σάββατο, Φεβρουαρίου 09, 2008

Sweeney Todd

Χθες μετά από πολύ καιρό πήγα cinema. Που είναι οι καλές περσινές μέρες που πήγαινα δυο φορές το δεκαπενθήμερο. Μπορεί σε κάποιους να ακούγεται υπερβολικό αλλά τι να κάνω μου αρέσουν πολύ οι ταινίες... ;-)

Πήγα και είδα το "Sweeney Todd: The demon barber of Fleet Street" του ανεπανάληπτου Tim Burton. Είναι από τους αγαπημένους μου - χμμ τι να τον πρωτοαποκαλέσεις τώρα, ας πούμε- σκηνοθέτες! Έχει την εκπληκτική ικανότητα να χειρίζεται με μαγευτικό τρόπο θέματα "μαύρα και άραχνα" και να τα παρουσιάζει σε μια άλλη διάσταση. Δηλαδή, αν κάποιος καλοσκεφτεί τα σενάρια των ταινιών του, θα μπορούσε να τα χαρακτηρίσει από δράματα εώς θρίλερ. Πράγμα, όμως, που δεν μπορούμε να πούμε με σαφήνεια!

Τώρα, σχετικά με την τελευταία του ταινία, δεν μπορώ να πω ότι βγήκα από την αίθουσα ενθουσιασμένος αλλά παρόλ'αυτά μου άρεσε. Αυτό που πιστεύω με ενόχλησε ήταν μάλλον η μουσική επένδυση της. Ήταν εμφανής η απουσία της μουσικής ιδιοφυίας του Danny Elfman!

Πάντως, εξακολουθώ να πιστεύω ότι η καλύτερη ταινία του T. Burton είναι το Corpse Bride. Βέβαια, δεν μπορώ να είμαι κατηγορηματικός γιατί ακόμα δεν έχω δει το Big Fish (ναι το ξέρω είμαι απαράδεκτος!).

Κάθε ταινία του Burton είναι μια ξεχωριστή εμπειρία και αξίζει να τις παρακολουθείς για να διαπιστώνεις ιδίοις όμμασι την ευρηματικότητα αυτού του ανθρώπου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: