RSS Feeds

Κυριακή, Οκτωβρίου 19, 2008

Unjailbreaking

Πριν περίπου ένα μήνα, αποφάσισα να δοκιμάσω την περίπτωση του jailbreaking (Jailbreak: Ξεκλειδώνει το σύστημα αρχείων (filesystem) του iPhone παρέχοντας read/write access ώστε να είναι δυνατή η εγκατάσταση 3d party apps και διαφόρων άλλων τροποποιήσεων) στο iPhone μου. Βασικοί λόγοι για αυτή την κίνηση ήταν το ελληνικό πληκτρολόγιο και 1-2 εφαρμογές που πρόσθεταν τη δυνατότητα για video recording και αποστολή/λήψη MMS. Η διαδικασία του jailbreaking ήταν άκρως επιτυχημένη μιας και πλέον έχει απλοποιηθεί σε σημαντικό βαθμό.

Τον πρωτο καιρό ήμουν ενθουσιασμένος από τη νέα αυτή πλευρά που μου παρουσίαζε το iPhone. Πραγματικά, το κινητό έχει πολύ περισσότερες δυνατότητες από αυτές που το αφήνει να παρουσιάσει αυτη τη στιγμή η Apple. Ευελπιστώ στο μέλλον να χαλαρώσει λίγο τα χαλινάρια...

Όμως, τις τελευταίες μέρες άρχισε να μου παρουσιάζει σημαντικά προβλήματα αστάθειας. Δηλαδή, ο Safari κάθε λίγο και λιγάκι έκλεινε καθώς και άλλα προγράμματα. Έτσι, αφού μου έσπασε τα νεύρα (και πιστέψτε με έχω μεγάλα αποθέματα υπομονής), αποφάσισα να γυρίσω πίσω στην original κατάσταση του κινητού.

Τα συμπεράσματά μου είναι ότι καλή η προσπάθεια αυτή αλλά τελικά πάνω από όλα είναι η σταθερότητα του συστήματος. Τι να τις κάνω τις εφαρμογές αν δεν μπορώ να λειτουργήσω με αξιοπιστία το σύστημα μου...

Ευελπιστώ σε σύντομο ξύπνημα της Apple έτσι ώστε να περάσει σε άλλο επίπεδο το κινητό!!!

Featured Song: Thin Lizzy - Jailbreak

Δεν υπάρχουν σχόλια: