RSS Feeds

Τετάρτη, Μαρτίου 25, 2009

iPhone Case: Griffin Elan Form 3G

Μετά από αρκετούς μήνες, κατάφερα να αγοράσω μια θήκη για το iPhone μου. Κατέληξα στην Elan Form 3G της Griffin. Δεν ήθελα κάτι με χρώματα και μπιχλιμπίδια. Αρχικα, κοίταξα την τιμή για να την παραγγείλω από το επίσημο site της εταιρείας. Αλλά, το κόστος μεταφοράς ήταν πολύ μεγαλύτερο από το κόστος της θήκης και έτσι στράφηκα στην ελληνική αγορά.

Τελικά, το βρήκα στο you.gr από το οποίο την παρήγγειλα και την επόμενη μέρα την είχα στα χέρια μου. Εκτός από τη θήκη, το πακέτο περιείχε και μια προστατευτική ζελατίνα την οποία για να είμαι ειλικρινής δεν κατάφερα να την εφαρμοσώ σωστά στην οθόνη του κινητού μου. Δοκίμασα 2-3 φορές αλλά πάντα άφηνε "νερά" και δεν μου άρεσε. Θα ξαναπροσπαθήσω κάποια στιγμή στο μέλλον.

Γενικά, μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος. Αρχικά, μου κακοφάνηκε κάπως γιατί αύξανε το μέγεθος της συσκευής αλλά τελικά την συνήθισα. Τουλάχιστον, θα είμαι ήσυχος ότι ακόμα και αν μου πέσει (παγώνω και μόνο στην ιδέα...), θα είναι προστατευμένο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: