RSS Feeds

Πέμπτη, Ιουνίου 12, 2008

Επιστροφή στη Σάμο

Μετά από περίπου 2 χρόνια, χθες επέστρεψα στη Σάμο, στην οποία έζησα ως φοιτητής (προπτυχιακός και μεταπτυχιακός) για 6 χρόνια! Το πρώτο πράγμα που ένοιωσα ότι μου είχε λείψει από το νησί, είναι η ηρεμία, ο αργός ρυθμός ζωής! Πραγματικά, σε αυτό το νησί (φαντάζομαι και σε άλλα επαρχιακά μέρη αλλά εγώ αυτό έχω ζήσει και για αυτό λέω) μπορείς να ζήσεις πολύ ήρεμα χωρίς άγχος και αγωνίες.

Όπως λέγαμε με έναν φίλο σε αυτή την πόλη, το Καρλόβασι, έχουμε αναμνήσεις από κάθε σημείο της. Θέλω πολύ να ξαναπάω κάποια στιγμή και να κάτσω περισσότερες μέρες. Ήταν πολύ ωραίο που είδα γνωστά πρόσωπα της πόλης τους οποίους μπορεί να μην τους ήξερα προσωπικά αλλά ήταν μέρος της καθημερινότητάς μου για έξι συναπτά έτη.

Είδα και το παλιό μου σπίτι και αναρωτιόμουν ποιος να μένει τώρα. Δυο φορές που περάσαμε με το αυτοκίνητο τα πατζούρια ήταν κλειστά. Οπότε, δυο είναι τα πιθανά ενδεχόμενα: είτε πέσαμε σε υπναρά φοιτητή είτε ο ενοικιαστής έλειπε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: