RSS Feeds

Πέμπτη, Απριλίου 10, 2008

Day Off

Μετά από καιρό, είμαι στην ευχάριστη θέση να μην είμαι στο στρατόπεδο καθημερινή! Σήμερα, νοιώθω πάλι σαν φοιτητής. Ξύπνησα με την ησυχία μου χωρίς το αναθεματισμένο ξυπνητήρι να βαράει στις 5.30 !!! Έφαγα το πρωινό μου, πήγα στον υπολογιστή μου, surfαρα για λίγο βλέποντας τα email μου και τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων και τώρα έβαλα να φτιάχνεται γαλλικός καφές για να παίξω με το Ubuntu 7.10 που έβαλα χθες το απόγευμα! ;-)

Αυτή είναι ζωή, κυρία μου (που λέει και ο μέγας Λαζόπουλος) ! Χεχε! Τώρα που το σκέφτομαι καλό είναι σήμερα να ψάξω να στείλω βιογραφικά και σε άλλες εταιρίες. Τις προάλλες, έστειλα στην Deloitte και στην PriceWaterhouseCoopers και ελπίζω να απαντήσουν σύντομα. Ακούω διάφορα φιλαράκια από τον στρατό να λένε ότι θέλουν να αράξουν λίγο μετά το στρατιωτικό, αλλά προσωπικά θα ήθελα να αρχίσω αν γίνεται και αμέσως δουλειά! Δύσκολο το βλέπω, αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει...

Πάω να ασχοληθώ με το Ubuntu τώρα, μπας και καταφέρω να κάνω να λειτουργήσει η κάρτα τηλεόρασης (Pinnacle PCTV Pro). Πάντως, εντυπωσιάστηκα με το γεγονός ότι βρήκε αμέσως την κάρτα ασύρματου δικτύου και την κάρτα γραφικών! Linux χωρίς Internet δεν γίνεται. ;-)

Δεν υπάρχουν σχόλια: