RSS Feeds

Τετάρτη, Οκτωβρίου 11, 2006

IKEA ή φτιάξτε το δωμάτιό σας όπως εσείς θέλετε...

Ένα από τα θετικά στοιχεία όταν μετακομίζεις σε έναν νέο χώρο (ή στην περίπτωσή μου όταν μετακομίζεις από ένα σπίτι που ήσουν φοιτητής στη μόνιμη κατοικία σου) είναι ότι σου δίνεται η ευκαιρία να αλλάξεις κάποια αντικείμενα. Έτσι, λοιπόν, και εγώ τον Ιούλιο που επέστρεψα δριμύτερος στην πρωτεύουσα αποφάσισα (πάντα με το απαραίτητο χρηματικό κονδύλιο από τους γονείς μου) να αλλάξω το γραφείο του δωματίου μου.

Η πρώτη λύση που μου ήρθε στο μυαλό, μιας και δεν ήθελα να χαλάσω πολλά λεφτά ήταν τα ΙΚΕΑ. Πραγματικά, αυτό το μαγαζί είναι ένα όνειρο!!! Αυτό που λέω συνέχεια σε όλους τους φίλους μου είναι ότι όταν μπαίνω στα ΙΚΕΑ εύχομαι να είχα ένα άδειο δωμάτιο και αρκετά λεφτά έτσι ώστε να το διακοσμήσω από την αρχή όπως ακριβώς θέλω εγώ !! Πρόσφατα ένας παιδικός μου φίλος έκανε το όνειρό μου πραγματικότητα και το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό. Εγώ τελικά αγόρασα ένα ωραιότατο και λιτό γραφείο (κλασσικού σχήματος π χωρίς μπιχλιμπίδια), μια ραφιέρα, 1 καρέκλα γραφείου (η οποία είναι όλα τα λεφτά!) και 2 ράφια στα οποία τοποθέτησα την πανεπιστημιακή μου πρίκα, ήτοι τα βιβλία της σχολής μου!

Που θα μου πάει κάποια στιγμή στη ζωή μου (ευελπιστώ μέσα στα επόμενα 4-5 χρόνια) θα πραγματοποιηθεί η επιθυμία μου...

1 σχόλιο:

Simos είπε...

σιγά ρε αδερφέ! μετοχές έχεις?τα όνειρα και η ευτυχία είναι στις σχέσεις των ανθρώπων και οχι στα έπιπλα...Καλορίζικα! εύχομαι να τα χαρείς και να γίνουν σημείο πολλών αναμνήσεων..