RSS Feeds
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθλητισμός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθλητισμός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη, Αυγούστου 12, 2008

Θέλουμε τον Γερμανό μας...

Αυτή ναι ήταν εμφάνιση αντάξια της ικανότητας της Εθνικής μας. Με εξαίρεση το τέλος του πρώτου δεκαλέπτου, όταν και με απανωτά λάθη οι Γερμανοί πλησίασαν και τελικά κατάφεραν με τη λήξη του δεκαλέπτου να προηγούνται με έναν πόντο, η Εθνική πραγματοποίησε μια αρκετά καλή εμφάνιση!

Με έναν ασταμάτητο Βασίλη Σπανούλη, έναν Παπαλουκά που στο δεύτερο ημίχρονο βελτιώθηκε αισθητά και με πολύ καλή άμυνα, η Εθνική δεν μπορούσε παρά να κάνει περίπατο.

Τώρα, έρχονται τα δύσκολα αν όχι τα δυσκολότερα! Αύριο το μεσημέρι (15.00) αντιμετωπίζουμε την Αμερική σε έναν αγώνα που οι αντίπαλοί μας βλέπουν ως ρεβάνς του ημιτελικού του Μουντομπάσκετ!

Προσωπικά, θα ήθελα να δω μια εθνική που θα παλέψει και θα κάνει μια καλή εμφάνιση. Αν γίνει αυτό, τότε πραγματικά δεν με νοιάζει το αποτέλεσμα. Άλλωστε, δεν μπορείς να νικάς την Αμερική "κάθε μέρα"...

Δευτέρα, Αυγούστου 11, 2008

Άσχημη Πρεμιέρα


Άσχημη πρεμιέρα για την εθνική μας ομάδα του μπάσκετ. Ο κακός μας δαίμονας, Ισπανία, μας νίκησε αρκετά εύκολα με 81-66. Βέβαια, αυτή η ήττα δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι θα αντιμετωπίσουμε κάποιο πρόβλημα στο να προκριθούμε στα προημιτελικά. Αλλά, συνεπάγεται ότι θα έχουμε δυσκολότερους αντίπαλους στα προημιτελικά και στα ημιτελικά.

Για να μην προτρέχω, το βασικό ζήτημα είναι η βελτίωση της εικόνας της ομάδας. Στο χθεσινό παιχνίδι, τίποτα δεν λειτούργησε σωστά. Η αγωνιστική μας φιλοσοφία ήταν τελείως λανθασμένη για να μην πω ανύπαρκτη. Δεν εκμεταλλευτήκαμε καθόλου τη δυνατότητα των παικτών μας να πιέζουν τους αντίπαλους guard και κατά συνέπεια όχι μόνο να δυσκολεύουν την ανάπτυξή τους αλλά και να κλέβουν την μπάλα.

Επιθετικά, εκτός των προσπαθειών του ηρωικού Σπανούλη, δεν είχαμε να επιδείξουμε τίποτα άλλο. Θεωρώ ότι δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθούν τόσοι πολλοί παίκτες μας σε τόσο κακή μέρα. Οπότε, δεν απογοητευόμαστε και πάμε για νίκη έναντι των Γερμανών αύριο στις 09.30!

Σάββατο, Μαΐου 05, 2007

Euroleague Final Four 2007: Και τώρα ο τελικός...

Η γιορτή του Ευρωπαικού μπάσκετ ξεκίνησε χτες στο Ο.Α.Κ.Α. σε ένα γεμάτο γήπεδο από τους φιλάθλους και των τεσσάρων ομάδων. Εγώ έφτασα στο γήπεδο 10 λεπτά πριν την έναρξη του πρώτου ημιτελικού. Φυσικά, οι φίλαθλοι της Μάλαγα και της ΤΣΣΚΑ είχαν τον πρώτο λόγο στα συνθήματα καθώς αγωνίζονταν οι ομάδες τους.

Οι Ισπανοί ήταν όλα τα λεφτά! Είχαν κατεβάσει ολόκληρη μπάντα από πνευστά και κρουστά! Σε κάθε επίθεση της Μάλαγα ήταν λες και βρισκόσουν στο Μέγαρο Μουσικής. Οι αθεόφοβοι μέχρι και το soundtrack του Rocky έπαιξαν, θέλοντας προφανώς να θυμίσουν στους Ρώσους το τέταρτο μέρος της ταινίας όπου ο Rocky αντιμετώπιζε τον Ρώσο γίγαντα Drago! Χαχα! Ωραίοι, δημιούργησαν απίστευτη ατμόσφαιρα. Χαιρόσουν να τους βλέπεις! :-) Σαφώς και η πλειονότητα των Ελλήνων ήταν με τους Ισπανούς. Ευελπιστούμε σε βοήθεια (όχι ότι την χρειαζόμαστε...) την Κυριακή το βράδυ. Τι στο καλό πράσινα φοράνε και αυτοί... Χεχε!


Πάμε τώρα στα δικά μας! Όσο πλησίαζε η ώρα για το τζάμπολ του δικού μας ημιτελικού ένοιωθες μια αδημονία στην εξέδρα. Όλοι αγωνιούσαν να ξεκινήσει ο μεγάλος αγώνας. 13.000 φίλαθλοι του Π.Α.Ο. είχαν κατακλήσει το Ο.Α.Κ.Α. ντύνοντάς το στα πράσινα. Ο αγώνας ήταν άνισος για τους φιλάθλους της Ταού! Αλλά τι να γίνει... ;-)

Στην παρουσίαση των ομάδων έγινε ένας ψιλοπανικός! Φωνές, συνθήματα, όλα προμήνυαν ένα μεγάλο ματς όπως είναι φυσικά ένας ημιτελικός της Euroleague! Μετά το εκρηκτικό ξεκίνημα και την τρομακτική άμυνα ήμουν πλέον σίγουρος ότι αυτός ο αγώνας δεν χάνεται με τίποτα.

Οι ομάδες δεν προσέφεραν θέαμα αντάξιο των ικανοτήτων και δυνατοτήτων τους αλλά ας μην ξεχνάμε ότι το άγχος των ημιτελικών είναι πολύ μεγάλο. Πιστεύω ότι την Κυριακή θα παρακολουθήσουμε δυο τελείως διαφορετικούς σε θέαμα αγώνες.

Συγχάρητήρια, λοιπόν, στην ομάδα και ανυπομωνώ την Κυριακή να ξεκινήσει ο τελικός μεταξύ των 2 καλύτερων ομάδων στην Ευρώπη! ;-)

ΥΓ. Οι φωτογραφίες του post είναι από το αθλητικό portal Sport24.gr.

Παρασκευή, Μαΐου 04, 2007

Euroleague Final4 2007


Έφτασε επιτέλους η μέρα που θα αρχίσει το Final4 της Euroleague στο Κλειστό του Ο.Α.Κ.Α. Ο πρώτος ημιτελικός διεξάγεται μεταξύ των ομάδων της ΤΣΣΚΑ Μόσχας και της Ουνικάχα Μάλαγα στις 18.30 ενώ ο δεύτερος μεταξύ ΠΑΟ-Ταού στις 21.30.

Ευτυχώς είχα προβλέψει και με την βοήθεια του φίλου Αντώνη κλείσαμε από νωρίς εισιτήρια για τις δυο βραδιές! Πριν από κάθε μεγάλο παιχνίδι νοιώθω μια αγωνία και μια αμηχανία. Περιμένω πως και πως να περάσουν οι ώρες για να βρεθώ στο γήπεδο!! Θα πάμε με πλήρη εξάρτηση (φανελίτσα και κασκολάκια). Φυσικά θα είμαστε μέσα από νωρίς για να δούμε και τον πρώτο ημιτελικό αλλά και για να μπαίνουμε στο κλίμα του αγώνα και της διοργάνωσης.

Όπως είναι γνωστό, όλα τα εισιτήρια έχουν προπωληθεί οπότε το Ο.Α.Κ.Α. θα έχει πολύ ωραία ατμόσφαιρα. Θα είμαστε περί τους 12.000 φιλάθλους του Π.Α.Ο. Ελπίζω να γίνει ένα καλό παιχνίδι και η αρμάδα του Ομπράντοβιτς να περάσει στον τελικό της Κυριακής!

Δικαιούμαι ένα δωράκι από την ομάδα πριν μπω φαντάρος, έτσι δεν είναι; ;-)

ΥΓ. Η εικόνα του post μου είναι από τον δικτυακό τόπο contra.gr

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 22, 2006

Final Four 2007 στην Αθήνα

Σαν γνήσιος φίλος του μπάσκετ περιμένω πως και πως να έρθει η ώρα του Final Four κάθε χρόνο. Η αγωνία και η προσμονή αυξάνεται αν ο Παναθηναικός συμμετέχει σε αυτή τη φάση. Φαντάζεστε, λοιπόν, πως μπορεί να νοιώθω φέτος που θα διοργανωθεί το Final4 στην Αθήνα και πιο συγκεκριμένα στο ΟΑΚΑ! Αλλά δυστυχώς, λογάριαζα χωρίς τα αγαπητά στελέχη της Euroleague που όρισαν το χρηματικό αντίτοιμο των εισητηρίων στα ύψη...

Πιο συγκεκριμένα, μπορείτε να δείτε στην παρακάτω εικόνα την αντιστοιχία τιμών και κερκίδων, στην εικόνα που βρήκα στο επίσημο site της διοργανώτριας αρχής.


Φυσικά, ούτε που σκέφτομαι να δώσω πάνω από 110 ευρώ αλλά δεν ξέρω τελικά αν θα προλάβω να αγοράσω κάποιο εισιτήριο γιατί ήδη πολλά από αυτά των 75€ έχουν εξαντληθεί. Αντώνη, πρέπει να βιαστούμε με ακούς;;;

Άντε να πάει και η ομάδα στον τελικό τουλάχιστον να έχουμε μια μεγάλη χαρά πρωτού πάμε να υπηρετήσουμε την μαμά-πατρίδα... ;-)