RSS Feeds
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα iPhone. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα iPhone. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη, Μαρτίου 25, 2009

iPhone Case: Griffin Elan Form 3G

Μετά από αρκετούς μήνες, κατάφερα να αγοράσω μια θήκη για το iPhone μου. Κατέληξα στην Elan Form 3G της Griffin. Δεν ήθελα κάτι με χρώματα και μπιχλιμπίδια. Αρχικα, κοίταξα την τιμή για να την παραγγείλω από το επίσημο site της εταιρείας. Αλλά, το κόστος μεταφοράς ήταν πολύ μεγαλύτερο από το κόστος της θήκης και έτσι στράφηκα στην ελληνική αγορά.

Τελικά, το βρήκα στο you.gr από το οποίο την παρήγγειλα και την επόμενη μέρα την είχα στα χέρια μου. Εκτός από τη θήκη, το πακέτο περιείχε και μια προστατευτική ζελατίνα την οποία για να είμαι ειλικρινής δεν κατάφερα να την εφαρμοσώ σωστά στην οθόνη του κινητού μου. Δοκίμασα 2-3 φορές αλλά πάντα άφηνε "νερά" και δεν μου άρεσε. Θα ξαναπροσπαθήσω κάποια στιγμή στο μέλλον.

Γενικά, μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος. Αρχικά, μου κακοφάνηκε κάπως γιατί αύξανε το μέγεθος της συσκευής αλλά τελικά την συνήθισα. Τουλάχιστον, θα είμαι ήσυχος ότι ακόμα και αν μου πέσει (παγώνω και μόνο στην ιδέα...), θα είναι προστατευμένο.

Πέμπτη, Νοεμβρίου 27, 2008

Podcast on the air


Τελικά, αυτή η νέα δυνατότητα που παρέχεται στο τελευταίο firmware του iPhone είναι πολύ χρήσιμη. Για όσους, δεν το πήραν χαμπάρι με την έκδοση 2.2 του firmware, μπορούμε να κατεβάζουμε απο το iPhone όποιο podcast θέλουμε μέσα από το iTunes application.

Την προηγούμενη Παρασκευή ήμουν το βράδυ έξω για μπυρίτσα, βρήκα ένα open wireless, κατέβασα ένα podcast που με ενδιέφερε και το άκουσα όταν γύρναγα! Καλή φάση αφού πλέον δεν είναι ανάγκη να τα κατεβάζουμε από το PC μας και μετά να το περνάμε στο κινητό.

Βέβαια, πρέπει να πω και τα αρνητικά σημεία της νέας λειτουργίας. Πρώτον, δε δινεται η δυνατότητα να κάνεις subscribe στα podcast που παρακολουθείς. Έτσι, αναγκαζόμαστε να κάνουμε search κάθε φορά που θέλουμε να ελέγξουμε αν έχει κυκλοφορήσει κάτι νέο. Λες και δεν έχουν υλοποιήσει ποτέ παρόμοια λειτουργία (βλέπε την desktop version του iTunes)...

Επίσης, άλλο ένα παλαβό είναι το μενού που απουσιάζει από το podcast section του iTunes σε ορισμένα firmware. Στο θέμα έχει αναφερθεί ο dtsomp και μάλιστα χθες εγινε ένα θαύμα και το μενού εμφανίστηκε χωρίς να γίνει κάποιο update!!!

Κυριακή, Οκτωβρίου 19, 2008

Unjailbreaking

Πριν περίπου ένα μήνα, αποφάσισα να δοκιμάσω την περίπτωση του jailbreaking (Jailbreak: Ξεκλειδώνει το σύστημα αρχείων (filesystem) του iPhone παρέχοντας read/write access ώστε να είναι δυνατή η εγκατάσταση 3d party apps και διαφόρων άλλων τροποποιήσεων) στο iPhone μου. Βασικοί λόγοι για αυτή την κίνηση ήταν το ελληνικό πληκτρολόγιο και 1-2 εφαρμογές που πρόσθεταν τη δυνατότητα για video recording και αποστολή/λήψη MMS. Η διαδικασία του jailbreaking ήταν άκρως επιτυχημένη μιας και πλέον έχει απλοποιηθεί σε σημαντικό βαθμό.

Τον πρωτο καιρό ήμουν ενθουσιασμένος από τη νέα αυτή πλευρά που μου παρουσίαζε το iPhone. Πραγματικά, το κινητό έχει πολύ περισσότερες δυνατότητες από αυτές που το αφήνει να παρουσιάσει αυτη τη στιγμή η Apple. Ευελπιστώ στο μέλλον να χαλαρώσει λίγο τα χαλινάρια...

Όμως, τις τελευταίες μέρες άρχισε να μου παρουσιάζει σημαντικά προβλήματα αστάθειας. Δηλαδή, ο Safari κάθε λίγο και λιγάκι έκλεινε καθώς και άλλα προγράμματα. Έτσι, αφού μου έσπασε τα νεύρα (και πιστέψτε με έχω μεγάλα αποθέματα υπομονής), αποφάσισα να γυρίσω πίσω στην original κατάσταση του κινητού.

Τα συμπεράσματά μου είναι ότι καλή η προσπάθεια αυτή αλλά τελικά πάνω από όλα είναι η σταθερότητα του συστήματος. Τι να τις κάνω τις εφαρμογές αν δεν μπορώ να λειτουργήσω με αξιοπιστία το σύστημα μου...

Ευελπιστώ σε σύντομο ξύπνημα της Apple έτσι ώστε να περάσει σε άλλο επίπεδο το κινητό!!!

Featured Song: Thin Lizzy - Jailbreak

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 30, 2008

Data Plans: The Greek Way

Η κατάσταση των 3G data plans στη χώρα μας είναι επιεικώς απαράδεκτη. Με την υφιστάμενη κατάσταση συσκευές όπως είναι το iPhone, τα Blackberries και γενικά όλα τα PDAs χάνουν μεγάλο ποσοστό της λειτουργικότητάς τους.

Διάβαζα τις προάλλες σε ένα blog τις τιμές, που ανακοίνωσε η Turkcell, για τα προγράμματα συμβολαίου που θα παρέχονται με την αγορά του iPhone 3G. Ε, οι άνθρωποι προσφέρουν unlimited 3G σε κάποια από τα πακέτα σε αρκετά καλές τιμές.

Να δω πότε θα ξυπνήσουν οι δικές μας εταιρείες... Σήμερα, έκανε ένα βήμα προς τη θετική κατεύθυνση η Wind. Αλλά, δεν φτάνει μόνο αυτό. Απέχουμε παρασάγγας από τα δεδομένα των Ευρωπαίων φίλων μας.

Ειδικά, η Vodafone θα μπορούσε εκμεταλλευόμενη την αποκλειστική διάθεση του iPhone, να προσφέρει ένα άκρως ανταγωνιστικό πακέτο για data με το οποίο θα γινόταν κυρίαρχος της αγοράς. Αλλά, προτίμησε την εύκολη λύση από το να ταράξει τα λιμνάζοντα νερά.

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 15, 2008

iPhone Εφαρμογές από App Store

Ένα πολύ σημαντικό στοιχείο, που ήρθε με την έκδοση 2.0 του firmware του iPhone ήταν και το App Store, από το οποίο μπορούμε πλέον να κατεβάσουμε διάφορες εφαρμογές. Πολλές από αυτές τις εφαρμογές προσφέρονται δωρεάν ενώ κάποιες άλλες αρκετά καλές κοστίζουν ελάχιστα (από 0.99 € μέχρι 4 €).

Θα αναφερθώ σε μερικές από τις εφαρμογές που εγκατέστησα στο iPhone μου και πιστεύω ότι αξίζει κάποιος να έχει.

1. Utilities
  • WiFinder: πρόκειται για ένα πολύ χρήσιμο πρόγραμμα με το οποίο μπορείς να σκανάρεις για διαθέσιμα ασύρματα δίκτυα (open ή closed), ενώ παρέχει επιπλέον πληροφορίες για κάθε δίκτυο (channel, αλγόριθμο κρυπτογράφησης και strength). Το σημαντικό είναι ότι επιστρέφει περισσότερα δίκτυα από το αντίστοιχο πρόγραμμα της Apple!
  • Mocha VNC Lite: αυτό το πρόγραμμα δίνει τη δυνατότητα για remote desktop μέσω του γνωστού πρωτοκόλλου vnc.
  • Air Sharing: ίσως το καλύτερο και πιο χρήσιμο πρόγραμμα για το iPhone. Αυτό το πρόγραμμα μετατρέπει το κινητό μας σε εξωτερικό σκληρό δίσκο. Έτσι, πλέον, ότι αρχείο θέλετε μπορείτε να το στείλετε στο iPhone σας κάνοντας χρήση του προγράμματος αυτού και μιας ασύρματης σύνδεσης.
  • Shazam: Άλλο ένα εντυπωσιακό στην λειτουργία του πρόγραμμα. Αρκεί, λοιπόν, να τοποθετήσετε το iPhone σας κοντά στο ραδιόφωνο όταν παίζει ένα τραγούδι και το πρόγραμμα μετά από λίγα δευτερόλεπτα, θα σας επιστρέψει τον τίτλο του, τον καλλιτέχνη καθώς και links από το youtube και το itunes!!
  • Palringo: ένας τυπικός messenging client. Εγώ το χρησιμοποιώ για το google chat και το live messenger.
  • SpeedBox: αυτό το πρόγραμμα εκμεταλλεύεται το τσιπάκι aGPS του iPhone και σας δείχνει την στιγμιαία ταχύτητα σας.
  • Locly: αυτό το πρόγραμμα βρίσκει την τοποθεσία σας χρησιμοποιώντας το aGPS και στη συνέχεια σας παρουσιάζει τα κοντινότερα σημεία ενδιαφέροντος (εστιατόριο, σινεμά, μουσεία κ.λπ.)
2. Games
  • Aurora Feint: πρόκειται για ένα πολύ καλό puzzle game το οποίο έχει και στοιχεία RPG (έχεις ένα χαρακτήρα του οποίου τα χαρακτηριστικά δυναμώνεις όσο περνάς πίστες). Πολύ ενδιαφέρον!
  • Labyrinth LE: αυτό είναι το παιχνίδι που πρέπει να δείξετε σε κάθε γνωστό σας έτσι ώστε να προμοτάρετε το accelerometer του iPhone. Ακόμα και οι εχθροί του iPhone εντυπωσιάζονται! ;-)
  • Tris: κλασσικό παιχνίδι Tetris! Αξίζει να το κατεβάσετε.
  • iSudokuLight: παρέχει πολλά και διαφορετικών ειδών sudoku προς επίλυση! Ότι πρέπει για να ακονίσουμε το μυαλό μας...
  • Cannon Challenge: πολύ καλό παιχνιδάκι στο οποίο χειριζόμαστε ένα κανόνι και προσπαθούμε ρυθμίζοντας τη γωνία βολής και την ταχύτητα του βλήματος να πετύχουμε διάφορους στόχους!
Να σημειώσω ότι οι προαναφερθείσες εφαρμογές παρέχονται δωρεάν!!

ΥΓ. Όλα τα screenshots είναι από την σελίδα της εκάστοτε εφαρμογής στο App Store.

Τρίτη, Αυγούστου 26, 2008

iPhone: Μια πρώτη προσέγγιση

Πολλά ακούγονται τον τελευταίο καιρό (στη χώρα μας, γιατί στις άλλες χώρες έχει κυκλοφορήσει καιρό) για το iPhone. Πολλοί το εκθίασαν, άλλοι το κατακεραύνωσαν όμως πάντα η αλήθεια βρίσκεται κάπου στην μέση. Όντας κάτοχός του εδώ και μία βδομάδα περίπου, θα σας παρουσίασω τη δική μου άποψη για αυτή τη συσκευή.

Λοιπόν, ας αρχίσουμε από την πρώτη εικόνα που είχα όταν το έπιασα στα χέρια μου. Για να είμαι ειλικρινής, είχα δει για λίγα λεπτά το πρώτο iPhone. Εκ πρώτης όψεως είναι αρκετά εντυπωσιακό σαν κατασκευή. Ειδικά, η οθόνη του με έκανε να φαντάζομαι πως θα είναι να βλέπεις videos και φωτογραφίες αλλά και πως θα είναι να σερφάρεις στο Internet.

Παλαιότερα, είχα το Nokia 6260 (Symbian OS) το οποίο είχα χρησιμοποιήσει μερικές φορές για να μπω στο Internet. Η διαδικασία ήταν άκρως απογοητευτική. Από την μια η μικρή οθόνη του σε συνδυασμό με το τότε (γιατί σε νεότερες εκδόσεις του Symbian έχει βελτιωθεί αισθητά) browser του κινητού, σου έδινε μια πολύ άσχημη εμπειρία χρήσης. Πλέον, μπορείς πολύ εύκολα να πλοηγηθείς σε ένα site, να κατεβάσεις προγράμματα/φωτογραφίες και να κάνεις post στα αγαπημένα σου blog/forum.

Ένα άλλο θετικό σημείο της συσκευής αυτής έχει να κάνει με την λειτουργικότητά του. Η αίσθηση χρήσης της συσκευής είναι αξεπέραστη. Χαίρεσαι να το πιάνεις στα χέρια σου. Κυριολεκτικά, το παίζεις στα δάχτυλα! Πρόκειται για γνωστό προσόν της Apple που στον τομέα της Επικοινωνίας Ανθρώπου - Υπολογιστή (Human Computer Interface) είναι πολύ μποστά από τον ανταγωνισμό.

Πραγματικά, πιστεύω ότι η συνολική εικόνα του iPhone μπορεί να απογειωθεί με την ύπαρξη μιας σύνδεσης Wi-Fi ή 3G. Δυστυχώς, όμως, τα προγράμματα σύνδεσης στο Internet μέσω 3G είναι αρκετά ακριβά εώς ασύμφορα για τον μέσο χρήστη. Κατά συνέπεια, πρέπει να καταφύγουμε στη λύση των ελεύθερων access points. Αυτό τον καιρό κατάφερα να βρω 2-3 φορές ελεύθερα access points όταν ήμουν για καφέ.

Τα μειονεκτήματα της συσκευής έχουν να κάνουν κυριώς με το τι θεωρείται δεδομένο χαρακτηριστικό στα κινητά τηλέφωνα. Έτσι, αναλυτικά έχουμε τα εξής:
  1. Αδυναμία αποστολής MMS
  2. Απουσία επιλογής προώθησης SMS
  3. Δεν δίνεται η δυνατότητα αποστολής/λήψης αρχείων με χρήση του πρωτοκόλλου Bluetooth
  4. Αδυναμία καταγραφής video
  5. Μικρής ανάλυσης κάμερα (2 MP)
Αυτά είναι τα κυριότερα μειονεκτήματα της συσκευής. Βέβαια, δυο από αυτά εξαλείφονται με third party applications (αναφέρομαι στα MMS και στη καταγραφή βίντεο). Από εκεί και πέρα προσωπικά δεν θεωρώ ότι αυτές οι αδυναμίες υπερτερούν των πλεονεκτημάτων του iPhone!

Τέλος, πρέπει να αναφέρω ότι τον επόμενο μήνα έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει η έκδοση 2.1 του firmware του iPhone το οποίο πρόκειται να προσθέσει την ελληνική γλώσσα στη συσκευή!

Σάββατο, Ιουλίου 12, 2008

iPhone is out!


Την Παρασκευή, λοιπόν, κυκλοφόρησε το νέο iPhone! Παρατηρήθηκαν φαινόμενα παράκρουσης, με πολλούς Apple Addicts να δημιουργούν ουρές έξω από τα καταστήματα που θα προμήθευαν το iPhone 3G.

Φυσικά, τα sites του χώρου της κινητής τηλεφωνίας και εν γένει της τεχνολογίας, προμηθεύτηκαν αμέσως την συσκευή και προχώρησαν σε αναλυτικότατα reviews. Σας παραθέτω παρακάτω μερικά από αυτά, έτσι ώστε να ρίξετε μια ματιά και να σχηματίσετε :

Άντε να δούμε πότε θα μας κάνει την χάρη η Vodafone να το κυκλοφορήσει στην χώρα μας.

ΥΓ. Η φωτογραφία είναι από το site www.engadget.com !

Τρίτη, Ιουνίου 10, 2008

iPhone 3G arrives...

στις 11 Ιουλίου!!! Χθες στο Apple Developers Conference o Steve Jobs ανακοίνωσε την κυκλοφορία του πολυαναμενόμενου iPhone 3G! Στην χώρα μας από ότι φαίνεται και όπως είχαμε ενημερωθεί πριν λίγο καιρό από επίσημη ανακοίνωση της, η συσκευή θα πωλείται (αποκλειστικά ή όχι, δεν το ξέρουμε ακόμα) από την Vodafone.

Το εντυπωσιακότερο όλων είναι η τιμή που ανακοινώθηκε! 199 δολλάρια μόνο!!! Έχει βαλθεί να μας τρελάνει η Apple! Βέβαια, φαντάζομαι ότι ίσως να είναι λίγο πιο υψηλή στην χώρα μας, αλλά θα δούμε σύντομα. Ελπίζω μέσα στο καλοκαίρι να κυκλοφορήσει...

Ένα "μελανό" σημείο είναι ο τρόπος αγοράς και ενεργοποίησης... Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η αγορά και η ενεργοποίηση της συσκευής θα γίνεται αποκλειστικά στα καταστήματα των παρόχων με τους οποίους συνεργάζεται η εταιρεία. Οπότε, τα πράγματα γίνονται λίγο δύσκολο για την αγορά του κινητού από το εξωτερικού.

Τρίτη, Μαΐου 06, 2008

Το iPhone στην Ελλάδα!

Επιτέλους, μετά από τόσους μήνες κυκλοφορίας η Apple ήρθε σε συμφωνία με μια εταιρεία που δραστηροποιείται στην Ελλάδα για να το εμπορευτεί! Έτσι, όσοι επιθυμούν θα μπορούν να το προμηθευτούν από την Vodafone όταν αυτή το ανακοινώσει. Όπως, αναφέρεται χαρακτηριστικά η Vodafone θα διαθέσει το κινητό στην αγορά της χώρας μας μέσα στον χρόνο (later in this year αγγλιστί).

Βέβαια, μεγάλα ερωτήματα δημιουργούνται για το ποιά έκδοση του iPhone θα "φέρει", αν αυτή θα έχει το όχι και τόσο εύχρηστο και χρήσιμο Vodafone Live!, και για το είδος του συμβολαίου που θα σε αναγκάζει να χρησιμοποιείς!

Υπομονή και όλα τα ερωτήματα θα απαντηθούν εν καιρώ...

Τετάρτη, Ιανουαρίου 16, 2008

Apple on the air!

Η Apple έχει βάλει σκοπό να μας τρελάνει και να μας αδειάσει τις τσέπες! :-)
Χθες ανακοίνωσε την κυκλοφορία του MacBook Air, του λεπτότερου φορητού υπολογιστή στην ιστορία. Μιλάμε ότι το νέο θαύμα της Apple έχει πάχος μικρότερο των 2 εκατοστών! Το Κουπερτίνο έχει ταυτιστεί με τον όρο τεχνολογικές καινοτομίες. Τι να πρωτοπεί κανείς... Τα τεχνικά χαρακτηριστικά αυτού είναι: Intel Core 2 DUO εώς 1.8 GHz, 2 GB RAM, 80 GB HD, Wireless/Bluetooth Adaptors και οθονούλα των 13''!! Ένα άκρως εντυπωσιακό στοιχείο είναι η ενσωμάτωση της νέας τεχνολογίας MultiTouch που χρησιμοποιεί και το iPhone.

Φυσικά, είχαμε και την ανακοίνωση του Jan '08 Software Update για το iPhone. Κοινώς, την ανακοίνωση της έκδοσης 1.1.3 του λογισμικού. Αυτή, λοιπόν, περιελαμβάνει νέες λειτουργείες στο Map App του iPhone, την ενσωμάτωση της λειτουργίας αποστολής SMS σε πολλούς παραλήπτες και πολλές άλλες.

Είναι μια τρέλα η Apple! Αλλά, πέστε μου που να βρεις λεφτά να τα αγοράσεις όλα αυτά; Χαχα!

Κυριακή, Σεπτεμβρίου 09, 2007

iPhone ... ο κρυφός μου πόθος


Όσο περνάει ο καιρός θέλω όλο και πιο πολυ να αγοράσω το μοναδικό κινητό της Apple. Τώρα, μόλις διάβασα ότι στην Ευρώπη θα κυκλοφορήσει μια βελτιωμένη έκδοση η οποία θα φτάνει τα 16 GB χωρητικότητας!!! Τι να πώ... Κάνουν τα πάντα για να διαλύσουν ακόμα και τον τελευταίο μου ενδοιασμό. Μπορεί να είναι αρκετά τσιμπημένη η τιμή του αλλά είναι ένα απίστευτο εργαλείο το οποίο πιστεύω ότι μπορεί να βγάλει τα λεφτά του!
Τι να πρωτοαναφέρει κανείς; Την απίστευτη αισθητική του; Τις δυνατότητες του (Wi-Fi, iPod, Οθόνη); Τι να πω... Η Apple έκανε για ακόμα μια φορά το θαύμα της. Μου φαίνεται ότι πρέπει να αρχίσω να μαζεύω λεφτά. Μια πρώτη εκτίμηση για την ημερομηνία αγοράς του υπολογίζεται κοντά στην γιορτή μου (10 Φλεβάρη). Χμμ, σκέφτομαι να ανοίξω λίστα ενίσχυσης μου για την αγορά του! Χαχα!