RSS Feeds
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Επικαιρότητα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Επικαιρότητα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη, Δεκεμβρίου 16, 2008

Εξετάσεις Εκπαιδευτικών

Αναβλήθηκαν οι προγραμματισμένες για το ερχόμενο σαββατοκύριακο εξετάσεις του ΑΣΕΠ. Η Ολομέλεια του Ανώτατου Συμβουλίου επικαλείται τις πρόσφατες αναταραχές σε συνδυασμό με το γεγονός ότι 45 από τα 240 σχολεία (που έχουν επιλεχθεί ως εξεταστικά κέντρα) βρίσκονται υπό κατάληψη. Οπότε, πλέον, όλοι οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να περιμένουν μέχρι τις αρχές του Ιανουαρίου για να μάθουν τη νέα ημερομηνία.

Αν δεν απατώμαι, συνήθως χρησιμοποιούνται σχολικά κτίρια γυμνασίων ή λυκείων για τη φιλοξενία των εξεταζόμενων. Αν ισχύει κάτι τέτοιο, η απορία που δημιουργείται είναι γιατί δεν χρησιμοποιούν άλλα δημόσια κτίρια (π.χ. δημοτικά σχολεία) για τη διεξαγωγή των εξετάσεων;

Απο την άλλη, είναι μια καλή δικαιολογία για να "διορθώσουν" το αρχικό λάθος, που δεν ήταν άλλο από την αρχική ημερομηνία διεξαγωγής των εξετάσεων που από όλους αναμενόταν να είναι πολύ αργότερα (όπως τόσα χρόνια συνηθίζεται). Είχε δημιουργηθεί ολόκληρο θέμα με τις πιέσεις του Υπουργείου Παιδείας προς τον ΑΣΕΠ για την όσο γίνεται γρηγορότερη διεξαγωγή των εξετάσεων. Ας ελπίσουμε ότι η ενημέρωση των ενδιαφερόμενων θα γίνει έγκαιρα.

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 04, 2008

Θέατρο του παραλόγου

Τους τελευταίους μήνες, ζούμε ένα θέατρο του παραλόγου στη χώρα μας. Αν το καλοσκεφτούμε, καιρό τώρα προσπαθούμε να επιβιώσουμε μέσα σε ένα κυκεώνα σκανδάλων και παρατυπιών που στην αρχή αντιδρούμε όλοι μας λες και συντελείται μια κοσμογονία (με την αρνητική έννοια), μετά συμβιβαζόμαστε και στο τέλος καταλήγουμε να πούμε "έλα μωρέ μια από τα ίδια, πρώτη φορά γίνεται;". Και φυσικά, παρακολουθούμε τα γεγονότα στις τηλεοράσεις λες και βλέπουμε ταινία και το μόνο που ψελλίζουμε είναι λόγια έκπληξης και απορίας. Λες και είμαστε χιλιόμετρα μακριά από όλα αυτά και δεν μας αφορούν άμεσα!!

Η κατάσταση γίνεται άκρως εκνευριστική με την απάθεια και την προσπάθεια διατήρησης των κεκτημένων αυτών που συμμετέχουν. Αντί να παραδεχτούν ευθαρσώς την συμμετοχή και το λάθος τους και να αποδεχτούν τις ευθύνες τους, αυτοί απλά παίζουν θέατρο (κακής ποιότητας) και κάνουν τα πάντα για να μεταφέρουν την ευθύνη σε άλλους.

Δεν θέλω να αναφερθώ σε συγκεκριμένες περιπτώσεις γιατί τότε το post θα ξεφύγει και δεν θα τελειώσει ποτέ. Πως το λένε οι φίλοι προγραμματιστές; Infinite loop (=ατέρμων βρόγχος). Πραγματικά, η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί έτσι. Αλλά, πως να αλλάξει όταν δεν φαίνεται στον ορίζοντα κάποιος ή κάτι που να ταρακουνήσει τα πράγματα!

Χαίρομαι πολύ που βλέπω στις πρόσφατες δημοσκοπήσεις την (έστω προσωρινή) πτώση των ποσοστών του δικομματισμού αλλά το ζήτημα είναι η διατήρηση αυτής της δυναμικής μπας και καταλάβουν επιτέλους κάποιοι ότι οι ψήφοι δεν τους ανήκουν!!!

Πηγή εικόνας:
Θέατρο << Daily Scene