Αναβλήθηκαν οι προγραμματισμένες για το ερχόμενο σαββατοκύριακο εξετάσεις του ΑΣΕΠ. Η Ολομέλεια του Ανώτατου Συμβουλίου επικαλείται τις πρόσφατες αναταραχές σε συνδυασμό με το γεγονός ότι 45 από τα 240 σχολεία (που έχουν επιλεχθεί ως εξεταστικά κέντρα) βρίσκονται υπό κατάληψη. Οπότε, πλέον, όλοι οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να περιμένουν μέχρι τις αρχές του Ιανουαρίου για να μάθουν τη νέα ημερομηνία.Περιγραφή,ε; Θα το περιέγραφα, λοιπόν, σαν έναν τόπο στον οποίο θα προσπαθώ να συγκεντρώσω τις σκέψεις μου σχετικά με κάποια καθημερινά γεγονότα που με "ταλαιπωρούν"...
Τρίτη, Δεκεμβρίου 16, 2008
Εξετάσεις Εκπαιδευτικών
Αναβλήθηκαν οι προγραμματισμένες για το ερχόμενο σαββατοκύριακο εξετάσεις του ΑΣΕΠ. Η Ολομέλεια του Ανώτατου Συμβουλίου επικαλείται τις πρόσφατες αναταραχές σε συνδυασμό με το γεγονός ότι 45 από τα 240 σχολεία (που έχουν επιλεχθεί ως εξεταστικά κέντρα) βρίσκονται υπό κατάληψη. Οπότε, πλέον, όλοι οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να περιμένουν μέχρι τις αρχές του Ιανουαρίου για να μάθουν τη νέα ημερομηνία.Δευτέρα, Φεβρουαρίου 04, 2008
Θέατρο του παραλόγου
Τους τελευταίους μήνες, ζούμε ένα θέατρο του παραλόγου στη χώρα μας. Αν το καλοσκεφτούμε, καιρό τώρα προσπαθούμε να επιβιώσουμε μέσα σε ένα κυκεώνα σκανδάλων και παρατυπιών που στην αρχή αντιδρούμε όλοι μας λες και συντελείται μια κοσμογονία (με την αρνητική έννοια), μετά συμβιβαζόμαστε και στο τέλος καταλήγουμε να πούμε "έλα μωρέ μια από τα ίδια, πρώτη φορά γίνεται;". Και φυσικά, παρακολουθούμε τα γεγονότα στις τηλεοράσεις λες και βλέπουμε ταινία και το μόνο που ψελλίζουμε είναι λόγια έκπληξης και απορίας. Λες και είμαστε χιλιόμετρα μακριά από όλα αυτά και δεν μας αφορούν άμεσα!!Η κατάσταση γίνεται άκρως εκνευριστική με την απάθεια και την προσπάθεια διατήρησης των κεκτημένων αυτών που συμμετέχουν. Αντί να παραδεχτούν ευθαρσώς την συμμετοχή και το λάθος τους και να αποδεχτούν τις ευθύνες τους, αυτοί απλά παίζουν θέατρο (κακής ποιότητας) και κάνουν τα πάντα για να μεταφέρουν την ευθύνη σε άλλους.
Δεν θέλω να αναφερθώ σε συγκεκριμένες περιπτώσεις γιατί τότε το post θα ξεφύγει και δεν θα τελειώσει ποτέ. Πως το λένε οι φίλοι προγραμματιστές; Infinite loop (=ατέρμων βρόγχος). Πραγματικά, η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί έτσι. Αλλά, πως να αλλάξει όταν δεν φαίνεται στον ορίζοντα κάποιος ή κάτι που να ταρακουνήσει τα πράγματα!
Πηγή εικόνας:
Θέατρο << Daily Scene
Labels
- Αθλητισμός (5)
- Ασφάλεια (3)
- Βιβλία (5)
- Επικαιρότητα (2)
- Κινηματογράφος (3)
- Μουσική (10)
- Ολυμπιακοί Αγώνες (4)
- παιδεία (5)
- Πολιτική (6)
- Πολιτισμός (8)
- Προσωπικά (42)
- Σειρές (6)
- Στρατιωτικό (18)
- Ταξίδια (5)
- Τεχνολογία (19)
- Φωτογραφίες (5)
- Biking (1)
- european wireless (4)
- Games (1)
- iPhone (11)
- Mac (3)
- Podcasts (1)
- Sites (2)
- tagging (1)
Blogger Showcase - Submit Your Blog Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress theme by Site5