RSS Feeds
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Mac. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Mac. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 08, 2009

Ένα εξάμηνο με το Mac...

Είμαι πλέον χρήστης του MacBook Aluminium πάνω από ένα εξάμηνο και μπορώ να πω ότι η μετάβαση μου από τον κόσμο των Windows σε αυτό του Mac OS, ήταν ομαλότατη. Πλέον, η επαφή μου με τα Windows περιορίζεται στο corporate laptop και σε παροχή συμβουλών σε συγγενείς και φίλους για τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζουν σε αυτά.

Αυτό που με εντυπωσιάζει ακόμα και σήμερα κάθε φορά που χρησιμοποιώ το MacBook είναι το user interface, το περιβάλλον εργασίας. Ίσως ευθύνεται ότι είναι κάτι το διαφορετικό από αυτό των Windows, δε ξέρω... Όλα φαίνονται τόσο λογικά και καλαίσθητα. Ώρες ώρες πιάνω τον εαυτό μου να χαζοχαίρεται βλέποντας κάποιο εικονίδιο να χοροπηδάει στο dock, θέλοντας να σε ειδοποιήσει ότι κάτι συνέβει.

Επίσης, δεν έχω χρησιμοποιήσει πιο εύχρηστο touchpad από αυτό του MacBook. Είναι απίστευτο! Πραγματικά ακόμα και τώρα που τον έχω συνδεδεμένο μόνιμα με ασύρματο ποντίκι, πληκτρολόγιο και εξωτερική οθόνη, πολλές φορές μου έρχονται στο μυαλό κάποια gestures που γίνονται με το touchpad τα οποία κάνουν τη λειτουργία του υπολογιστή πολύ πιο εύκολη και γρήγορη.

Κάποιοι ενδοιασμοί μου για την μετάβαση αυτή, σχετίζονταν με το κατά πόσο θα μπορέσω να πραγματοποιώ τις καθημερινές μου εργασίες σε ένα τόσο διαφορετικό σύστημα. Τελικά, κατάλαβα ότι οι ενδοιασμοί μου ήταν τελείως αβάσιμοι!! Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποιο πρόγραμμα που θα ήθελα και να μην το βρήκα.

Πλέον μένει να δοκιμάσω τον Mac μου ως development εργαλείο. Μπορεί να έχω παρατήσει αρκετό καιρό το άθλημα αλλά θα βρω χρόνο να ασχοληθώ και πάλι με λίγο PHP, MySQL κ.λπ. Επι τη ευκαιρία, αν έχετε να προτείνετε κάποιο καλό περιβάλλον ανάπτυξης κώδικα αφήστε ένα comment!

Θα ακολουθήσει post με 1-2 καλούδια που αγόρασα για το MacBook...

Παρασκευή, Ιανουαρίου 09, 2009

The truth about switching

Ψάχνοντας στο Internet για τα απαραίτητα δεδομένα που θα με βοηθήσουν να πάρω την απόφαση στο ερώτημα που ήταν και τίτλος σε προηγούμενο post μου, έπεσα πάνω σε αυτό το κείμενο που από πολλούς θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως Apple Propaganda!

Παρασκευή, Ιανουαρίου 02, 2009

To Mac or not to Mac!

Όπως περιγράφω και στο προηγούμενο post, βρίσκομαι σε φάση αναζήτησης λύσης για την αντικατάσταση του κατά τα φαινόμενα μη λειτουργικού υπολογιστή μου.

Η μια εναλλακτική είναι η αγορά των απαραίτητων εξαρτημάτων για την αναγέννηση του υπολογιστή, δηλαδή: motherboard, επεξεργαστής, μνήμες, κάρτα γραφικών (μιας και η δική μου είναι AGP). Το συνολικό κόστος για αυτή την περίπτωση ανέρχεται περίπου στα 450 €.

Από την άλλη, μου παρουσιάζεται μια μεγάλη ευκαιρία να μπω στον μαγικό κόσμο της Apple με την αγορά ενός Mac. Πιο συγκεκριμένα, ενός MacBook το οποίο όσο είναι στο σπίτι θα συνδέεται πάνω στην LG οθόνη μου και στο πληκτρολόγιο / mouse. Κατά συνέπεια, θα λειτουργεί ως desktop. Το μόνο αρνητικό είναι η τιμή η οποία είναι γύρω στα 1250 €.

Για να είμαι ειλικρινείς, κατά βάθος προτιμώ τη δεύτερη λύση αλλά είμαι σκεπτικός λόγω του υψηλού κόστους. Θα ήθελα την άποψή σας πάνω στο θέμα έτσι ώστε να μπορέσω να κατασταλλάξω σε μια από τις δυο εναλλακτικές...