RSS Feeds
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κινηματογράφος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κινηματογράφος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο, Νοεμβρίου 01, 2008

Angels & Demons

Σήμερα, καθώς έκανα την καθιερωμένη βόλτα στα internetικά μου στέκια, είδα ένα post το οποίο αναφερόταν στην επερχόμενη ταινία με θέμα το βιβλίο του Dan Brown "Illuminati"!! Δεν είχα ιδέα, ότι επρόκειτο να γίνει άλλη μια μεταφορά βιβλίου του συγγραφέα του best seller "DaVinci Code", και μπορώ να πω ότι χάρηκα ιδιαίτερα.

Επιτέλους, μια ταινία την οποία θα ανυπομωνώ να δώ. Από ότι διάβασα, η ταινία προβλέπεται να βγει στις αίθουσες τον Μάιο του 2009 και πρωταγωνιστής θα είναι πάλι ο Tom Hanks! Οπότε, υπομονή λίγους μήνες ακόμα...

Μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη σελίδα της ταινίας εδώ. Το όνομα της ταινίας θα είναι Angels & Demons όπως δηλαδή τιτλοφορείται το βιβλίο στην Αμερική. Στο site μπορείτε να δείτε και ένα teaser που έχει ανέβει έτσι ώστε να μπαίνετε στο κλίμα... ;-)

Κυριακή, Ιουλίου 20, 2008

The Dark Knight

Χθες είδα τη νέα ταινία του Batman, η οποία ονομάζεται "The Dark Knight". Ήταν πολύ καλή και πρέπει να σημειώσω ότι η ερμηνεία του Heath Ledger ως psycho Joker ήταν συγκλονιστική!! Μετά από πολλά πολλά χρόνια είδα να ενσαρκώνεται με τέτοιο πειστικό τρόπο ο ρόλος ενός κακοποιού.


Μου άρεσε που από το Batman Begins ξεκίνησε μια νέα σειρά ταινιών βασιζόμενες στη μυθολογία του Batman, οι οποίες είναι σκοτεινές, ατμοσφαιρικές και ρε παιδί μου επιτέλους ξεφεύγουν από το καρτουνίστικο στοιχείο που είχαν όλες οι προηγούμενες ταινίες!

Καλά τα χρώματα και οι ατάκες του στυλ "...the same Bat-time in the same Bat-channel..." (που αναφέροταν στο τέλος κάθε επισοδείου της τηλεοπτικής σειράς), αλλά ο Batman είναι ένας σκοτεινός υπερ-ήρωας, που κινείται μεταξύ νομιμότητας και παρανομίας. Κατά συνέπεια, του ταιριάζει και του αξίζει μια διαφορετική ατμόσφαιρα!

Εν κατακλείδι, την προτείνω ανεπιφύλακτα σε όλους τους fans του Batman!

Σάββατο, Φεβρουαρίου 09, 2008

Sweeney Todd

Χθες μετά από πολύ καιρό πήγα cinema. Που είναι οι καλές περσινές μέρες που πήγαινα δυο φορές το δεκαπενθήμερο. Μπορεί σε κάποιους να ακούγεται υπερβολικό αλλά τι να κάνω μου αρέσουν πολύ οι ταινίες... ;-)

Πήγα και είδα το "Sweeney Todd: The demon barber of Fleet Street" του ανεπανάληπτου Tim Burton. Είναι από τους αγαπημένους μου - χμμ τι να τον πρωτοαποκαλέσεις τώρα, ας πούμε- σκηνοθέτες! Έχει την εκπληκτική ικανότητα να χειρίζεται με μαγευτικό τρόπο θέματα "μαύρα και άραχνα" και να τα παρουσιάζει σε μια άλλη διάσταση. Δηλαδή, αν κάποιος καλοσκεφτεί τα σενάρια των ταινιών του, θα μπορούσε να τα χαρακτηρίσει από δράματα εώς θρίλερ. Πράγμα, όμως, που δεν μπορούμε να πούμε με σαφήνεια!

Τώρα, σχετικά με την τελευταία του ταινία, δεν μπορώ να πω ότι βγήκα από την αίθουσα ενθουσιασμένος αλλά παρόλ'αυτά μου άρεσε. Αυτό που πιστεύω με ενόχλησε ήταν μάλλον η μουσική επένδυση της. Ήταν εμφανής η απουσία της μουσικής ιδιοφυίας του Danny Elfman!

Πάντως, εξακολουθώ να πιστεύω ότι η καλύτερη ταινία του T. Burton είναι το Corpse Bride. Βέβαια, δεν μπορώ να είμαι κατηγορηματικός γιατί ακόμα δεν έχω δει το Big Fish (ναι το ξέρω είμαι απαράδεκτος!).

Κάθε ταινία του Burton είναι μια ξεχωριστή εμπειρία και αξίζει να τις παρακολουθείς για να διαπιστώνεις ιδίοις όμμασι την ευρηματικότητα αυτού του ανθρώπου!