RSS Feeds
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Φωτογραφίες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Φωτογραφίες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή, Μαΐου 18, 2008

Τα φαινόμενα απατούν...

Ο teddy μου έστειλε ένα email με 2 φωτογραφίες. Λοιπόν, η πρώτη είναι η εξής:


Όπως, γίνεται εύκολα αντιληπτό, η φωτογραφία είναι λες και τραβήχτηκε μέσα από έναν τάφο και απεικονίζονται ο ιερέας και οι λοιποί συγγενείς. Όμως, επειδή όπως λέει και ο τίτλος του post "τα φαινόμενα απατούν"... Κοιτάξτε την επόμενη φωτογραφία για να καταλάβετε τι στην πραγματικότητα συμβαίνει!


Πρόκειται, λοιπόν, για το ταβάνι από το "καπνιστήριο" μιας εταιρείας!!! Απίστευτο! Λίγο μακάβριο το βρίσκω και ψυχαναγκαστικό... Ευτυχώς, που δεν είμαι καπνιστής!

Σάββατο, Απριλίου 14, 2007

Παρισινές διαδρομές Νο 2

Την επόμενη μέρα, πήγαμε να δώσουμε το παρών στο συνέδριο! Την πρώτη μέρα, παρουσίαζονταν μερικά tutorials με διάφορα θέματα. Εμείς παρακολουθήσαμε ένα που αναφερόταν στα Wireless Mesh Networks το οποίο παρουσίαζε ένας Αμερικάνος από τη Νokia. Πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση και θέμα! Στις 10.30 είχε ένα coffee break στο οποίο απολαύσαμε τα γαλλικά κρουασάν και έτσι πήραμε δυνάμεις για να συνεχίσουμε στην παρουσίαση.

Το κλίμα που επικρατούσε στο συνέδριο ήταν πολύ φιλικό και σε αυτό βοηθούσε το γεγονός ότι σε κάθε αίθουσα είμασταν λίγα σχετικά άτομα και έτσι μπορούσαμε να συζητάμε και να ακούγεται η κάθε άποψη. Ήταν πολύ καλά και μου θύμησε παράδοση μαθήματος στο Πανεπιστήμιο στη Σάμο! :-)

Το επόμενο διάλλειμα ήταν προγραμματισμένο για τις 12.30. Δυστυχώς, το γεύμα ήταν επιεικώς απαράδεκτο!!! Είχα πάει σε μια ημερίδα της Α.Δ.Α.Ε. φέτος στο Holiday Inn στην οποία το γεύμα ήταν βασιλικό! Μιλάμε για απίστευτο φαγητό, τόσο σε ποσότητα αλλά κυρίως σε ποιότητα. Τι να πείς για τους Γάλλους... Δεν ξέρουν να τρώνε! :-)


Έτσι, λοιπόν, κατά τις 14.00 φύγαμε για την πρώτη μας βόλτα. Το πρόγραμμα είχε Notre Dame και περπάτημα στα νησάκια του Παρισίου καθώς και στις όχθες του Σηκουάνα! Πήραμε το μετρό και μετά από λίγο περπατάγαμε στις όχθες του Σηkουάνα απολαμβάνοντας την θέα της Notre Dame.


Σε αυτή την περιοχή, υπάρχει ένας δρόμος ο οποίος έχει ελληνικά (τύποις ελληνικά γιατί τα περισσότερα τα έχουν ξένοι) μαγαζιά με σουβλάκια, γύρο κλπ. Επικρατεί μια κατάσταση που θυμίζει ελληνικό νησί το καλοκαίρι. Οι μαγαζάτορες είναι στον δρόμο, σου μιλάνε, σε τραβάνε να μπεις στο μαγαζί τους και κάνουν τα πάντα για να σου πιάσουν κουβέντα! Εν τω μεταξύ, όλα ήταν πανάκριβα! Το τζατζίκι κόστιζες 7-8 €!!! Εννοείτε ότι δεν κάτσαμε να φάμε εκεί...


H Notre Dame ήταν πολύ εντυπωσιακή! Επιβλητικό κτίσμα, βαρύ και πομπώδες! Το εσωτερικό του ήταν ακόμα πιο επιβλητικό. Τώρα που το σκέφτομαι οι καθολικές εκκλησίες πρέπει να είναι ένας πολύ σημαντικό λόγος για τον οποίο όλοι οι καθολικοί είναι τόσο πιστοί. Αυτά τα κτίσματα και να μην πιστεύεις σου προκαλούν δέος και ένα είδος θαυμασμού! Αλλά δεν μου άρεσε καθόλου που την είχαν μετατρέψει σε "εμπορικό κέντρο". Είχαν μέσα αυτόματους πωλητές για νομίσματα με απεικονίσεις διαφόρων Παπών κλπ, πουλάγαν πανάκριβα τα κεράκια (ρεσώ) και ότι άλλο φανταστείτε! Και μέσα σε αυτό τον πανικό, υπήρχαν άνθρωποι που έβρισκαν μια γωνίτσα να προσευχηθούν... Το θέατρο του παραλόγου με λίγα λόγια!!

Πέμπτη, Απριλίου 12, 2007

Παρισινές διαδρομές Νο 1

Τελικά, πρέπει να νοιώθω λίγο τυχερός που η πρώτη πόλη του εξωτερικού που επισκεφθήκα, ήταν το Παρίσι. Στην πρώτη πτήση από Αθήνα προς Μιλάνο (Malpensa που λενε και οι Ιταλοί και πολύ μου αρέσει ο τρόπος με τον οποίο την προφέρουν), καθόμουν δίπλα σε έναν Έλληνα ο οποίος είχε μείνει για αρκετό καιρό στο Παρίσι μιας και έκανε εκεί Erasmus. Πιάσαμε, λοιπόν, τη συζήτηση και μου είπε τα καλύτερα για την "Πόλη του Φωτός". Βέβαια, όσα μου πρότεινε να επισκεφθώ ή να φάω, δεν ήταν δυνατό να πραγματοποιηθούν εντός των στενών χρονικών ορίων της επίσκεψής μας. Πάντως, κάναμε τα αδύνατα δυνατά για να επισκεφθούμε τουλάχιστον τα πιο βασικά αξιοθέατα.


Φθάσαμε 31/3 στις 17.30 ώρα Γαλλίας στο αεροδρόμιο Charles de Gaule, πήραμε το RER (κάτι σαν τον δικό μας προαστιακό) και κατά τις 19.00 ήμασταν στο ξενοδοχείο. Αφήσαμε τα πράγματά μας και φύγαμε για μια πρώτη αναγνωριστική βόλτα στο Παρίσι!! Επειδή, νοιώθαμε κουρασμένοι και οι δυο αποφασίσαμε να πάμε στον Πύργο του Άιφελ που ήταν πιο κοντά. Πήραμε το μετρό από την στάση Boucicaut και μετά από 5 λεπτά είχαμε κατέβει και περπατάγαμε δίπλα στον Σηκουάνα! Πραγματικά, ζηλεύω που η Αθήνα δεν έχει (ή μάλλον που δεν διατηρήσαμε κάποιο από τα ποτάμια της, Υλισσός, Κηφισσός κλπ) ένα ποτάμι. Είναι πολύ ωραία αίσθηση να περπατάς ξένοιαστος δίπλα στο ποτάμι.


Ο Πύργος του Άιφελ δεν φαίνεται αμέσως αλλά μετά από 1-2 λεπτά περπατήματος ξεπροβάλλει πίσω από τα δέντρα του πάρκου που τον περικλείει! Είναι πολύ εντυπωσιακός από που και αν τον δεις. Πραγματικά, φαίνεται από όλες σχεδόν τις περιοχές του Παρισίου. Κάτω από αυτόν, το πλήθος ήταν αναρίθμητο και προερχόταν από πολλές διαφορετικές χώρες του κόσμου! Η πρόσβαση στους δυο ορόφους που έχει, γίνεται μέσω των ασανσερ που υπάρχουν στους τέσσερις πυλώνες του. Το εισιτήριο είναι κάπως τσιμπημένο και η τιμή του είναι ανάλογη με τον όροφο που θέλεις να επισκεφθείς. Πιο συγκεκριμένα, ο πρώτος όροφος κοστίζει γύρω στα 4 €, ο δεύτερος 7,80€ ενώ αν θες να ανέβεις στην κορυφή τότε η τιμή ανέρχεται κοντά στα 12€.

Εκείνο το βράδυ, περπατήσαμε λίγο στο πάρκο του πύργου, περάσαμε μέσω μιας από τις πολυάριθμες γέφυρες στο Τροκαντερό, συνεχίσαμε λίγο ακόμα και τελικά γυρίσαμε προς τον σταθμό του μετρό. Πριν, γυρίσουμε στο ξενοδοχείο, κάναμε μια μικρή στάση σε μια creperie για να τσιμπήσουμε κάτι μιας και είμασταν νηστικοί από το πρωί που είχαμε φύγει. Δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα από την γεύση της... Γυρίσαμε πίσω και κοιμηθήκαμε αρκετά νωρίς! Την επόμενη μέρα, ξεκίναγε το συνέδριο και έπρεπε να είμαστε εκεί κατά τις 9.

Τρίτη, Νοεμβρίου 14, 2006

Πινακίδες και εικόνες...


Τόπος: Φιλοσοφική Σχολή Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
Κείμενο Πινακίδας: "Παρακαλούμε μη σταθμεύετε. Είσοδος με ειδικές ανάγκες."

Θα ήθελα να μου εξηγήσουν πραγματικά πως γίνεται μια είσοδος να έχει ειδικές ανάγκες... Χαχαχα! Εν τω μεταξύ, υπάρχει άλλη μια πινακίδα σε διπλανή είσοδο που αναγράφει το σωστό κείμενο. Αυτή μάλλον τους ξέφυγε... :-)



Τόπος: Παρμπριζ αυτοκίνητου (προφανώς το οποίο ανήκε σε νέο οδηγό)
Κείμενο: "Προσοχή! Οδηγώ πολύ χειρότερα απ'ότι φαντάζεστε!!"

Κατά καιρούς, έχω δει και άλλα απίστευτα κειμενάκια σε σήματα νέων οδηγών! Αν βρω και καταφέρω να τα φωτογραφίσω να είστε σίγουροι ότι θα τα ανεβάσω!

Πέμπτη, Οκτωβρίου 12, 2006

Τρισδιάστατα πεζοδρόμια...


Βλέποντας αυτές τις φωτογραφίες, που αναδημοσιεύω από ένα topic του Insomnia.gr, σκέφτομαι ότι θα πρέπει να σκεφτόμαστε σιγά σιγά καλύτερα πρωτού πατήσουμε σε κάποια πλάκα πεζοδρομίου! Χεχε !


Από κάθε πλάκα ξεπροβάλουν ο Batman και ο Robin, παράξενα πλάσματα από τα έγκατα της Γης μέχρι ένα πανέμορφο συντριβάνι στα νερά του οποίου καθρεφτίζονται οι περαστικοί (ε καλά 3-4 συγκεκριμένοι για να είμαι ειλικρινείς !) ...


Δεν θα ήταν ωραία σε μερικά πεζοδρόμια (ειδικά σε μεγάλους πεζόδρομους, πχ της Ερμού στην Αθήνα) να είχαμε 1-2 τέτοιες παρεμβάσεις. Πρέπει να βάλουμε λίγο χρώμα στις πόλεις, όλοι θα νοιώσουμε πολύ καλύτερα!