Σήμερα, λοιπόν, ο Υπουργός Παιδείας ανακάλυψε μια τελείως νέα ορολογία.Κατά την παρουσίαση του νομοσχεδίου για την λειτουργία των κολλεγίων στην Κυβερνητική Επιτροπή, ο Υπουργός έκανε την παρακάτω δήλωση:
«Η κεντρική μας επιδίωξη είναι η υψηλή ποιότητα στις μεταλυκειακές σπουδές της μη τυπικής εκπαίδευσης και ο συνεχής έλεγχος της ποιότητας, προκειμένου να εξυπηρετούνται τα συμφέροντα όλων των σπουδαστών»
Στη συνέχεια, δέχτηκε ερωτήσεις από τους δημοσιογράφους στους οποίους δήλωσε ότι το άρθρο 16 δεν παρακάμπτεται, γιατί αυτές οι δομές δεν ανήκουν στην τυπική εκπαίδευση, αλλά στη μη τυπική!!! Προφανώς και μας κοροιδεύει, δεν γίνεται αλλιώς... Τι είναι η τυπική και η μη τυπική εκπαίευση!!?? Ήμαρτον!
Το τελειωτικό χτύπημα έρχεται σε ερώτηση δημοσιογράφου περί πιθανών κινητοποιήσεων από τους φοιτητικούς συλλόγους. Η απάντηση του Υπουργού ήταν ότι το νομοσχέδιο δεν αφορά τους φοιτητές αλλά αυτούς που παρακολουθούν τα Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών!!! Δηλαδή, το γεγονός ότι πρόκειται να αναγνωριστούν πτυχία αμφιβόλου αξίας και ποιότητας δεν πρέπει να ενδιαφέρει και να προβληματίζει τους φοιτητές...
Πηγή: in.gr

