RSS Feeds

Πέμπτη, Μαρτίου 20, 2008

Επιστροφή στο διάβασμα...

Μετά από αρκετό καιρό (αλήθεια πόσο;) σήμερα ξεκίνησα να διαβάζω την διπλωματική μου εργασία για τις εξετάσεις του Τ.Ε.Ε. που θα δώσω την προσεχή Τετάρτη. Επιστροφή, λοιπόν, στα του Bluetooth που για αρκετό καιρό με "παίδευε".

Πιο πολύ το βλέπω ως μια ευκαιρία να μπω σε ένα πρόγραμμα διαβάσματος γιατί έχω μείνει αρκετό καιρό έξω από τα πράγματα και έχω αρχίσει να σκουριάζω. Άλλωστε, θέλω να αυξήσω τις γνώσεις στο πεδίο των δικτύων το οποίο το έχω παραμελήσει. Αν έχετε κάποιο καλό βιβλίο να προτείνετε είμαι όλος αυτιά!

Βασικά, θα ήθελα ένα βιβλίο πιο πρακτικό. Καλός o Tanenbaum (πραγματικά πολύ καλό βιβλίο για αρχάριους) αλλά για ακαδημαικό επίπεδο. Θέλω να ξεφύγω από την απλή ανάλυση της λειτουργίας των προτοκόλλων και να δω λίγο στην πράξη πως λειτουργούν, πως στήνετε ένα δίκτυο, ρυθμίσεις των Routers, DHCP Server κλπ. Αλήθεια, τα βιβλία που αναφέρονται στις πιστοποιήσεις της Cisco είναι καλά; Εννοώ αυτά που αναφέρονται στα αρχικά επίπεδα πιστοποίησης.

Για πείτε καμία γνώμη, γιατί η ώρα της εύρεσης εργασίας πλησιάζει επικίνδυνα και πρέπει να είμαστε άρτια εξοπλισμένοι!

Τρίτη, Μαρτίου 04, 2008

Τι καιρός...

Ο καιρός φέτος έχει βαλθεί να μας τρελάνει τελείως. Πάντως, οι τελευταίες μέρες μου θυμίζουν τις πρώτες ανοιξιάτικες λιακάδες στην Σάμο. Τότε, λοιπόν, λες και είμασταν συνεννοημένοι, βρισκόμασταν όλοι στο αγαπημένο μας στέκι (βλέπε Senso!) και καθόμασταν στα τραπεζάκι που τοποθετούνταν δειλά δειλά έξω στην πλατεία του δημαρχείου.

Ήταν εκείνες οι μέρες που η μουσική επένδυση των πρωινών άλλαζε και έπερνε μια πιο reggae διάθεση! Bob Marley, Peter Tosh, UB40 και ενίοτε Thievery Corporation είχαν την τιμητική τους! Άντε, λοιπόν, με τέτοια διάθεση και παρέα να καταφέρεις να σηκωθείς να πας για μάθημα! Χεχε! Άλλοι τα καταφέρναμε και άλλοι όχι...

Τώρα πλέον στην Αθήνα μπορεί να μην έχουμε την ευχέρεια για βόλτα σε παραλίες αλλά όσο να'ναι από την Κυριακή με έχει επηρεάσει θετικά ο καιρός. Πρέπει το Σ/Κ οπωσδήποτε να πάω για ένα ανοιξιάτικο καφεδάκι! Κάτι θα οργανώσω... Αν και από ότι ακούω θα χαλάσει ο καιρός...

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 22, 2008

Ξημέρωμα στην εθνική...

Σήμερα, η Aberrational Mood μου θύμισε ένα από τα αγαπημένα μου έντεχνα συγκροτήματα που δυστυχώς δεν υπάρχει πια. Συνήθεις Ύποπτοι! Το συγκρότημα του Χρήστου Θηβαίου και των αδερφών Βασιλάτων.

Ούτε που θυμάμαι πόσο καιρό έχω να βάλω κάποιο κομμάτι τους να ακούσω. Αλλά, κάθε φορά που συμβαίνει αυτό τότε είναι λες και ήταν χθες που αγόραζα το τελευταίο cd τους! Έτσι, λοιπόν, θα παραθέσω τους στίχους και ένα video του "Ξημέρωμα στην εθνική..." που είχα πολύ καιρό να ακούσω!



Στίχοι - Μουσική: Χρήστος Θηβαίος

Σαν χιλιόμετρο πίσω μου σ'αφήνω
σαν τα κίτρινα φώτα στο δρόμο σου σκύβω κι ότι έχω στο δίνω.

Η νύχτα σταματάει στα διόδια
και η μέρα σου γνέφει, ξεκινάει, με προσπερνάει στα βρεγμένα καλώδια.

Ξημέρωμα στην εθνική
σ'αγαπάω ακόμα
σε χρειάζομαι γιατί με σκορπάς, με τρέφεις
όπως η βροχή το χώμα.

Σαν ταμπέλα, σαν δέντρο, σαν βράχος
πάνω μου έχεις χαράξει πολλά κι όμως
στέκω κοντά σου μονάχος.

Κι όσα ελπίζω, ποθώ και φοβάμαι
σαν φανάρια που τρέχουν, δυναμώνουν,
με τυφλώνουν μα πάντα περνάνε.

Ξημέρωμα στην εθνική...

Σάββατο, Φεβρουαρίου 09, 2008

Sweeney Todd

Χθες μετά από πολύ καιρό πήγα cinema. Που είναι οι καλές περσινές μέρες που πήγαινα δυο φορές το δεκαπενθήμερο. Μπορεί σε κάποιους να ακούγεται υπερβολικό αλλά τι να κάνω μου αρέσουν πολύ οι ταινίες... ;-)

Πήγα και είδα το "Sweeney Todd: The demon barber of Fleet Street" του ανεπανάληπτου Tim Burton. Είναι από τους αγαπημένους μου - χμμ τι να τον πρωτοαποκαλέσεις τώρα, ας πούμε- σκηνοθέτες! Έχει την εκπληκτική ικανότητα να χειρίζεται με μαγευτικό τρόπο θέματα "μαύρα και άραχνα" και να τα παρουσιάζει σε μια άλλη διάσταση. Δηλαδή, αν κάποιος καλοσκεφτεί τα σενάρια των ταινιών του, θα μπορούσε να τα χαρακτηρίσει από δράματα εώς θρίλερ. Πράγμα, όμως, που δεν μπορούμε να πούμε με σαφήνεια!

Τώρα, σχετικά με την τελευταία του ταινία, δεν μπορώ να πω ότι βγήκα από την αίθουσα ενθουσιασμένος αλλά παρόλ'αυτά μου άρεσε. Αυτό που πιστεύω με ενόχλησε ήταν μάλλον η μουσική επένδυση της. Ήταν εμφανής η απουσία της μουσικής ιδιοφυίας του Danny Elfman!

Πάντως, εξακολουθώ να πιστεύω ότι η καλύτερη ταινία του T. Burton είναι το Corpse Bride. Βέβαια, δεν μπορώ να είμαι κατηγορηματικός γιατί ακόμα δεν έχω δει το Big Fish (ναι το ξέρω είμαι απαράδεκτος!).

Κάθε ταινία του Burton είναι μια ξεχωριστή εμπειρία και αξίζει να τις παρακολουθείς για να διαπιστώνεις ιδίοις όμμασι την ευρηματικότητα αυτού του ανθρώπου!

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 04, 2008

Θέατρο του παραλόγου

Τους τελευταίους μήνες, ζούμε ένα θέατρο του παραλόγου στη χώρα μας. Αν το καλοσκεφτούμε, καιρό τώρα προσπαθούμε να επιβιώσουμε μέσα σε ένα κυκεώνα σκανδάλων και παρατυπιών που στην αρχή αντιδρούμε όλοι μας λες και συντελείται μια κοσμογονία (με την αρνητική έννοια), μετά συμβιβαζόμαστε και στο τέλος καταλήγουμε να πούμε "έλα μωρέ μια από τα ίδια, πρώτη φορά γίνεται;". Και φυσικά, παρακολουθούμε τα γεγονότα στις τηλεοράσεις λες και βλέπουμε ταινία και το μόνο που ψελλίζουμε είναι λόγια έκπληξης και απορίας. Λες και είμαστε χιλιόμετρα μακριά από όλα αυτά και δεν μας αφορούν άμεσα!!

Η κατάσταση γίνεται άκρως εκνευριστική με την απάθεια και την προσπάθεια διατήρησης των κεκτημένων αυτών που συμμετέχουν. Αντί να παραδεχτούν ευθαρσώς την συμμετοχή και το λάθος τους και να αποδεχτούν τις ευθύνες τους, αυτοί απλά παίζουν θέατρο (κακής ποιότητας) και κάνουν τα πάντα για να μεταφέρουν την ευθύνη σε άλλους.

Δεν θέλω να αναφερθώ σε συγκεκριμένες περιπτώσεις γιατί τότε το post θα ξεφύγει και δεν θα τελειώσει ποτέ. Πως το λένε οι φίλοι προγραμματιστές; Infinite loop (=ατέρμων βρόγχος). Πραγματικά, η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί έτσι. Αλλά, πως να αλλάξει όταν δεν φαίνεται στον ορίζοντα κάποιος ή κάτι που να ταρακουνήσει τα πράγματα!

Χαίρομαι πολύ που βλέπω στις πρόσφατες δημοσκοπήσεις την (έστω προσωρινή) πτώση των ποσοστών του δικομματισμού αλλά το ζήτημα είναι η διατήρηση αυτής της δυναμικής μπας και καταλάβουν επιτέλους κάποιοι ότι οι ψήφοι δεν τους ανήκουν!!!

Πηγή εικόνας:
Θέατρο << Daily Scene

Μηχανικός και με τη βούλα... (2)

... του Τ.Ε.Ε. Μετά από την "αναγνώριση" του τίτλου από τον Ελληνικό Στρατό, αυτή την εβδομάδα θα κάνω το πρώτο βήμα για να περάσω από την περίοδο του στρατού σε αυτή του εργαζόμενου. Θα πάω, λοιπόν, να καταθέσω τα απαραίτητα δικαιολογητικά (εδώ η προκήρυξη) για τις εξετάσεις του Τεχνικού Επιμελητήριου Ελλάδος. Σαφώς, και θα ζητήσω να εξεταστώ στη διπλωματική μου εργασία την οποία την είχα δουλέψει πολύ και την είχαμε παρουσιάσει με τον Αλέξη πολλές φορές οπότε δεν θα έχω κάποιο πρόβλημα.

Πιστεύω ότι είναι μια αρκετά καλή επιλογή αν σκεφτεί κανείς τις εναλλακτικές λύσεις που είχα όσων αφορά το θέμα της ασφάλισης. Αν και βέβαια, τα πράγματα στον τομέα των ασφαλιστικών ταμείων είναι πολύ ρευστά, το Τ.Ε.Ε. πάντα ήταν ένα από τα καλά ταμεία (μετά από παρέμβαση του φίλτατου teddy, πρέπει να επανορθώσω. Το ΤΕΕ προφανώς και δεν είναι ταμείο. Εννοούσα το ΤΣΜΕΔΕ! ;-) ), με τα προβλήματα του βέβαια τα οποία όμως είναι απείρως μικρότερα των αντίστοιχων των άλλων ταμείων.

Παρασκευή, Ιανουαρίου 18, 2008

Οι "υποκλοπές" στο αρχείο...

Μάλιστα, η πολύκροτη υπόθεση των τηλεφωνικών υποκλοπών οδηγήθηκε στο αρχείο καθώς οι αρχές δεν "μπόρεσαν" να βρούν τα απαραίτητα στοιχεία για να στοιχειωθετήσουν κατηγορία για κάποιο φυσικό πρόσωπο. Οπότε, άλλο ένα τεράστιο σκάνδαλο τοποθετήθηκε στο αρχείο και οι πραγματικά υπεύθυνοι παραμένουν ατιμώρητοι (ως συνήθως).

"Για προδιαγεγραμμένη πορεία της υπόθεσης έκαναν λόγο δικηγόροι των θυμάτων υποκλοπών. Υπενθυμίζουν ότι η κυβέρνηση όχι μόνο αρνήθηκε πεισματικά τη σύσταση εξεταστικής επιτροπής, με το πρόσχημα της ανακριτικής έρευνας, αλλά δεν επέτρεψε στη Βουλή και την ΑΔΑΕ (την αρμόδια ανεξάρτητη αρχή που ερευνούσε την υπόθεση) να λάβουν γνώση του πορίσματος των ερευνών της ΕΥΠ!" (Πηγή: Ελευθεροτυπία 18/01/2008)

Μετά από μια τέτοια εξέλιξη οι πολίτες πως μπορούν να έχουν εμπιστοσύνη σε αυτούς που κατέχουν τα ηνία της διακυβέρνησης της χώρας... Όταν, κάνουν τα πάντα για να θάψουν όποια υπόθεση βρωμάει και δεν τους συμφέρει... Και αυτό φυσικά δεν ήταν μια μεμωνομένη υπόθεση αλλά ακόμα μία περίπτωση που επιβεβαιώνει τις πρακτικές χρόνων. Παραδείγματα πολλά...

Τότε φάνηκε για πρώτη φορά, ίσως, η πλήρης απαξίωση των Ανεξάρτητων Αρχών (Α.Δ.Α.Ε. στην προκειμένη περίπτωση) ενώ με τον καιρό έγινε εμφανής η τάση για αποδυνάμωση αυτών μέσω της μείωσης των απαραίτητων κονδυλίων και της υποστελέχωσης αυτών. Με αυτές τις κινήσεις, αποδυναμώνονται οι ανεξάρτητοι ελεγκτικοί μηχανισμοί και είναι φυσικό επακόλουθο η απόκρυψη σκανδάλων και παρόμοιων "πλαγίων" ενεργειών.

Τετάρτη, Ιανουαρίου 16, 2008

Apple on the air!

Η Apple έχει βάλει σκοπό να μας τρελάνει και να μας αδειάσει τις τσέπες! :-)
Χθες ανακοίνωσε την κυκλοφορία του MacBook Air, του λεπτότερου φορητού υπολογιστή στην ιστορία. Μιλάμε ότι το νέο θαύμα της Apple έχει πάχος μικρότερο των 2 εκατοστών! Το Κουπερτίνο έχει ταυτιστεί με τον όρο τεχνολογικές καινοτομίες. Τι να πρωτοπεί κανείς... Τα τεχνικά χαρακτηριστικά αυτού είναι: Intel Core 2 DUO εώς 1.8 GHz, 2 GB RAM, 80 GB HD, Wireless/Bluetooth Adaptors και οθονούλα των 13''!! Ένα άκρως εντυπωσιακό στοιχείο είναι η ενσωμάτωση της νέας τεχνολογίας MultiTouch που χρησιμοποιεί και το iPhone.

Φυσικά, είχαμε και την ανακοίνωση του Jan '08 Software Update για το iPhone. Κοινώς, την ανακοίνωση της έκδοσης 1.1.3 του λογισμικού. Αυτή, λοιπόν, περιελαμβάνει νέες λειτουργείες στο Map App του iPhone, την ενσωμάτωση της λειτουργίας αποστολής SMS σε πολλούς παραλήπτες και πολλές άλλες.

Είναι μια τρέλα η Apple! Αλλά, πέστε μου που να βρεις λεφτά να τα αγοράσεις όλα αυτά; Χαχα!

Δευτέρα, Ιανουαρίου 07, 2008

Δώρα εξ ... εξωτερικού

Το Σάββατο το βράδυ επέστρεψε από το Λονδίνο ένα φιλικό ζευγάρι και φυσικά μας έφεραν και το κατιτίς μας το οποίο μας έδωσαν χθες το βράδυ! Ανοίγει παρένθεση: ώρες ώρες κάνουμε λες και είμαστε στη δεκαετία του '40 που επέστρεφαν οι ναυτικοί από το εξωτερικό και έφερναν μαζί τους πρωτόγνωρα πράγματα για να τα δωρήσουν σε συγγενείς και φίλους. Αλλά, πάντα ένα ταξίδι στο εξωτερικό είναι μια εμπειρία που πρέπει έστω με ένα μικρό δωράκι souvenir να την μοιραστούμε με τα φιλικά μας πρόσωπα. Κλείνει η παρένθεση. Σαν γνήσιος coffee addict εκτιμώ ως δώρο μια κούπα! Αυτό το γνωρίζαν τα παιδιά και μου έφεραν μια ωραιότατη κούπα καφέ (τσαγιού για τους Άγγλους ;-) ) από το Tate!

Φυσικά, δεν θα μπορούσαν να αμελήσουν να μου φέρουν μια δόση του ροφήματος με την μεγαλύτερη κατανάλωση στην Μεγ. Βρετανία, που δεν είναι άλλο από το τσάι! ;-) Έτσι, η κουπίτσα κάποια στιγμή θα συνδυαστεί άψογα με την κλασσική γεύση του Λονδρέζικου τσαγιού.

Το ίδιο βράδυ ήταν μαζί μας μια φίλη που είχε πάει στο Βέλγιο και μου έφερε μια ωραιότατη σοκολατίτσα γάλακτος! Έτσι, πρέπει να σχεδιάσω την στιγμή που θα χρησιμοποιήσω και τα τρία δώρα. ;-)

Ας μου επιτρέψει ο φίλος HighFidelity να δανειστώ την ιδέα του σε κάθε post να αναφέρει ένα τραγούδι που του αρέσει ή που άκουγε όσο έγραφε το post. Παρεπιμπτόντως, το νέο cd των Radiohead μου αρέσει πάρα πολύ. Είναι ταξιδιάρικο, συναισθηματικά φορτισμένο και γενικά ότι πρέπει για να απολαύσεις μια κούπα ζεστό καφέ την ώρα που ο απογευματινός ήλιος μας αποχαιρετάει! ;-)

Featured Song : Radiohead - Jigsaw Falling Into Place

Κυριακή, Δεκεμβρίου 30, 2007

Προπαραμονή Πρωτοχονιάς!

Πάει λοιπόν και το 2007, το αφήνουμε πίσω σε λιγότερο από δυο μέρες. Ήταν ένα γεμάτο έτος για μένα μιας και σε αυτό έκανα το πρώτο μου ταξίδι στο εξωτερικό και μάλιστα για ακαδημαικούς λόγους, τελείωσα την διπλωματική του μεταπτυχιακού μου, πήρα το Proficiency και τέλος και σημαντικότερο από όλα είναι ότι έκοψα την αναβολή στράτευσης και παρουσιάστηκα στις 7/5 για να υπηρετήσω την "μαμά-πατρίδα". Ααα να μην ξεχάσω βέβαια, την απίστευτη εμπειρία του Final4 της Euroleague στο ΟΑΚΑ!

Αυτά με λίγα λόγια ήταν τα προσωπικά μου ορόσημα για το έτος που φεύγει. Ήδη κάνω τα πρώτα σχέδια για το έτος που έρχεται. Έτσι, λοιπόν, το νέο έτος με το καλό όταν αποδεσμευθώ από την "μαμά-πατρίδα", θα εκκινήσω τις διαδικασίες εύρεσης εργασίας. Ευτυχώς αυτό το θέμα ακόμα δεν με αγχώνει ιδιαίτερα και σε αντίθεση με πολλούς συνομίληκούς μου είμαι αρκετά αισιόδοξος. Θα αποδειχθεί σύντομα ποιος έχει δίκιο...

Καλή χρονιά να έχουμε και ότι σχέδιο κάνουμε να προσπαθήσουμε να το φέρουμε εις πέρας!

ΥΓ. Οι εύχες γίνονται από σήμερα επειδή αύριο παραμονή Πρωτοχρονιάς θα έχω υπηρεσία οπότε δεν θα έχω πρόσβαση σε υπολογιστή για να μπορέσω να μπω.

Κυριακή, Δεκεμβρίου 23, 2007

Full Routing

Τελικά, το πρόβλημα που αντιμετώπιζα με την δρομολόγηση στο δίκτυο μου λύθηκε. Και μάλιστα, η λύση ήταν πιο εύκολη και προφανής από ότι νόμιζα.

Το μόνο που χρειαζόταν ήταν, η χρήση κοινής ομάδας IP (δηλαδή όλοι οι κόμβοι είχαν IP της μορφής 192.168.2.x) και επίσης δήλωση σε κάθε PC του σωστού Gateway από το οποίο θα έπερνε σύνδεση στο Internet. Έτσι, πλέον, το κάθε υπο-δίκτυο πέρνει σύνδεση από τον δικό του ADSL Router και όλα πάνε καλά. Ούτε RIP, ούτε OSPF ... ;-)

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 21, 2007

2Play Δίκτυο και Δρομολόγηση

Μετά από αρκετό καιρό σκεπτικισμού περί του θέματος, αποφάσισα να περάσω και εγώ σε μια από τις εταιρείες που προσφέρουν πακέτα τηλεφωνίας και Internet. Έτσι, μετά από ένα ομολογουμένως normal διάστημα αναμονής (κοντά στις 3 βδομάδες), ενεργοποιήθηκε η νέα μου τηλεφωνική σύνδεση με την Forthnet.

Η σύνδεση Internet έχει ανώτατο όριο τα 24 Mbps, και εγώ αυτές τις πρώτες μέρες έχω πιάσει από 11 εώς 15 Mbps. Δεν μπορώ να πώ ότι έχω παράπονο. Θα τσεκάρω σύντομα και ένα άλλο router εκτός από αυτό που μου έδωσαν (Siemens CL - 110) για να δω μήπως βελτιώνεται η κατάσταση. Το θέμα είναι ότι πλέον στο δικτυάκι που έχω φτιάξει με ένα φίλο μου που μένουμε στην ίδια πολυκατοικία έχουμε 2 ενεργοποιημένες γραμμές ADSL και δημιουργείται ένα πρόβλημα με το routing και συνεπώς με το ποια γραμμή θα χρησιμοποιείτα.

Όπως φαίνεται και στην εικόνα, το δίκτυο μας αποτελείται από 4 PCs, 1 Access Point και 2 ADSL Modem/Routers. Καθένα από τα δυο υπό-δίκτυα λειτουργούν χώρις κάποιο πρόβλημα. Μέχρι σήμερα δεν έχω καταφέρει να τα κάνω να επικοινωνούν (File Sharing, ping). Μια προφανής λύση θα ήταν να "πέφτουν" όλα τα PCs σε ένα router το οποίο θα αναλαμβάνει και την δρομολόγηση. Αλλά κατά αυτό τον τρόπο θα χρησιμοποιούν όλοι μια από τις δυο συνδέσεις ADSL κάτι που δεν είναι επιθυμητό.

Θα προσπαθήσω και άλλο αυτές τις μέρες που έχω την Χριστουγεννιάτικη άδειά μου (6 ημέρες) και θα ενημερώσω άμεσα.

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 10, 2007

"Ψωμί και εφημερίδα"


Ο Μιλτιάδης Πασχαλίδης επιστρέφει με τη νέα του δισκογραφική δουλειά η οποία τιτλοφορείται "Ψωμί και Εφημερίδα" που κατά πάσα πιθανότητα από ότι διαβάζω σε διάφορα sites θα κυκλοφορήσει την ερχόμενη Τετάρτη 12/12/2007.

Ως ακροατής του Μίλτου εδώ και χρόνια από την εποχή των Χαίνηδων ανυπομωνώ να ακούσω τα νέα του τραγούδια! Και φυσικά, με την πρώτη ευκαιρία θα κατέβω στο Κέντρο να το αγοράσω.


Πηγή φωτογραφίας: http://www.miltospashalidis.gr/pashalidisfoto.html

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 07, 2007

Προσεχώς...

Τον τελευταίο καιρό όλο λέω ότι θα κάνω κάποιο post αλλά όλο κάτι συμβαίνει και το αναβάλλω. Προσπαθώ να επανέλθω σε ρυθμούς προ στρατού όταν και τα ενδιαφέροντά μου ήταν περισσότερα. Για παράδειγμα δεν δέχομαι το γεγονός ότι συμβαίνουν πολλά πράγματα (πολιτικού και κοινωνικού ενδιαφέροντος κυρίως) γύρω μου για τα οποία μαθαίνω μετά από μέρες ή έχω ελλιπή ενημέρωση.

Όταν αναφέρομαι σε κανονικούς ρυθμούς (γιατί πρέπει να ορίζουμε όποια έννοια χρησιμοποιούμε ως καλοί θετικοί επιστήμονες χεχε), εννοώ την αναγνώση πολιτικών εφημερίδων, την συζήτηση με φίλους/φίλες για διάφορα θέματα κλπ. Πράγματα δηλαδή που ήταν κάπως δύσκολο να τα κάνεις στον στρατό. Τώρα, που έχω περισσότερο προσωπικό χρόνο (όχι και ότι απολύθηκα βέβαια... μην ξεχνιέμαι!) θα επανέλθω δριμύτερος!!

Έτσι, ήδη, σκέφτομαι να κάνω posts σχετικά με τα βιβλία που διαβάζω (μυθιστορήματα, ιστορικά, επιστημονικά κλπ) έτσι ώστε να γνωρίζεται περί τίνος πρόκειται! Επίσης, σκέφτομαι τελευταία έντονα το θέμα της εργασίας και πρέπει να το αναλύσω κάποια στιγμή.

Αυτά για την ώρα ...

Κυριακή, Νοεμβρίου 25, 2007

Αποτίμηση...

Πριν 5 μήνες και κάτι μέρες έφθανα στη Λήμνο με το πλοίο της γραμμής μαζί με 4 παλικάρια που μέχρι εκείνη την ημέρα δεν τα ήξερα. Τότε τα αισθήματα μου για το πως θα είναι τα πράγματα στο νησί ήταν ανάμεικτα. Αυτό που θυμάμαι, είναι ότι όλα έγιναν κάπως γρήγορα. Τετάρτη μάθαμε τις μεταθέσεις, Παρασκευή πρωί φύγαμε από το Ναύπλιο και Σάββατο ξημερώματα είχαμε φθάσει στην μονάδα μας.

Συζητώντας για εκείνο το πρωινό (είχαμε φθάσει πολύ πρωί, γύρω στις 04:00) με τα παιδιά θυμόμαστε όλοι έντονα το σκοτάδι που επικρατούσε στη διαδρομή από το λιμάνι στο στρατόπεδο. Η μοναδική πηγή φωτός ήταν τα φώτα του Steyr που μας μετέφερε. Από εκείνη τη στιγμή και μετά νομίζω ότι οι μέρες πέρασαν πολύ γρήγορα.

Γνωριστήκαμε γρήγορα με τα άλλα παιδιά στην μονάδα και με κάποιους από αυτούς κάναμε πολύ καλή παρέα. Ποτέ δεν θα ξεχάσω την τελευταία μέρα στον λόχο. Τα αισθήματά μου ήταν ανάμεικτα. Μπορεί να χαιρόμουν που επέστρεφα στην Αθήνα αλλά από την άλλη άφηνα πίσω πραγματικούς φίλους.

Πάντως, συνολικά και τώρα που έχω τελειώσει με την παραμεθώριο μπορώ να πω ότι πέρασα καλά αυτούς τους 5 μήνες. Μπορεί να αντιμετωπίσαμε κάποιες δύσκολες στιγμές αλλά το σημαντικότερο ήταν ότι είμασταν μια παρέα και μαζί περνάγαμε καλά και κάναμε χαβαλέ!

Τώρα, μπορώ να καταλάβω τις ιστορίες που άκουγα όλα αυτά τα χρόνια για τους φίλους από τον στρατό... Μερικά παιδιά θα χαρώ πάρα πολύ να τα ξαναδώ μετά από καιρό στον δρόμο (αν δεν καταφέρουμε τελικά να κρατήσουμε κάποια πιο συχνή επαφή)!!!

Πέμπτη, Νοεμβρίου 22, 2007

Ομιλείτε Ελληνικά;

Τελικά η προσπάθεια εξελληνισμού των αγγλικών τεχνολογικών όρων έχει ορισμένες φορές (για να μην πως πάντα) αστεία ως τραγελαφικά αποτελέσματα. Θέλοντας μετά από τόσο καιρό να "πετάξω από πάνω μου" το βάρος του ΟΤΕ, αποφάσισα να γίνω συνδρομητής σε έναν εναλλακτικό πάροχο υπηρεσιών τηλεφωνίας και Internet. Έτσι, κατέβασα από το site του ένα ωραιότατο pdf με την αίτηση συνδρομής.

Αρχίζω να την συμπληρώνω και όλα πήγαιναν καλά, μέχρι που έφτασα στο σημείο όπου πρέπει να ενημερώσω την εταιρεία αν είμαι πελάτης του ΟΤΕ για υπηρεσίες Internet ή/και τηλεφωνίας. Εδώ αρχίζει το καταπληκτικό της υπόθεσης! Είχα τρεις (3) επιλογές και έπρεπε να διαλέξω την μια. Τις παραθέτω μια προς μια:
1. Παροχή υπηρεσίας Ενεργού Τοπικού Βρόχου με παράλληλη Φορητότητα Αριθμού.
2. Παροχή μετάβασης από Χονδρική Ευρυζωνική Πρόσβαση σε Πλήρη Αδεσμοποίητη Πρόσβαση στον Τοπικό Βρόχο με παράλληλη αίτηση φορητότητας.
3. Παροχή υπηρεσίας μετάβασης από Μεριζόμενη Πρόσβαση σε Πλήρη Αδεσμοποίητη Πρόσβαση με παράλληλη αίτηση φορητότητας.

Ήθελα να ήξερα αν υπάρχει άνθρωπος που να τις διάβασε και να κατάλαβε με την πρώτη ανάγνωση τι ακριβώς εννοεί. Εδώ, εγώ που είμαι σχετικός με το αντικείμενο και στην αρχή σάστισα. Ευτυχώς, που κάτω ακριβώς από κάθε πρόταση υπήρχε σε απλά ελληνικά μια απόδοση του κειμένου!!!

Κυριακή, Νοεμβρίου 04, 2007

Χρόνος: Θεωρία & Πράξη

Ο χρόνος τελικά είναι μια πολύ παράξενη και δυσνόητη έννοια. Στην θεωρία μπορεί όλοι να κατανοούμε τι είναι ο χρόνος αλλά όταν ερχόμαστε στην πράξη όλο διατυπώνουμε απορίες για το πως λειτουργεί και ποιοι νόμοι τον διέπουν.

Πώς το είχε πει ο Einstein για την σχετικότητα του χρόνου; "1 δευτερόλεπτο στην Κόλαση μοιάζει με αιώνας, ενώ 1 αιώνας δίπλα σε μια ωραία γυναίκα μοιάζει με δευτερόλεπτο" (ή κάτι παρόμοιο δεν θυμάμαι ακριβώς...) Τελικά είχε απόλυτο δίκιο! Αυτή την σχετικότητα την αντιλήφθηκα στον στρατό.

Πέρασαν 5 μήνες από όταν παρουσιάστηκα στην Λήμνο και σε 10 μέρες μετατίθεμαι πίσω στην Αθήνα. Από την μια μου φαίνεται ότι αυτοί οι μήνες πέρασαν απίστευτα γρήγορα αλλά από την άλλη μου φαίνεται πολύ πολύ μακριά η μέρα που παρουσιαζόμουν στο κέντρο στο Ναύπλιο. Άντε τώρα να το εξηγήσεις αυτό...

Αυτό που λέμε συνέχεια με τα παιδιά είναι ότι: "Οι στιγμές δεν περνάνε σε αντίθεση με τις μέρες!". Και είναι αλήθεια! Είναι εμπειρία όλων αυτή και επαληθεύεται. Πραγματικά, δε νομίζω ότι θα καταφέρει ποτέ ο άνθρωπος να κατανοήσει πλήρως την έννοια και τον τρόπο λειτουργίας του χρόνου. Μπορεί να συμφιλιωθεί ή να προσαρμοστεί σε αυτόν αλλά όχι να τον κατανοήσει!

Σάββατο, Νοεμβρίου 03, 2007

MacBook VS iPhone


Νομίζω ότι τον τελευταίο καιρό γίνομαι όλο και πιο πολύ Apple-maniac! Μετά την τρέλα που με έχει πιάσει με το iPhone, έχω κολλήσει και με το μικρό διαμαντάκι της Apple που λέγεται MacBook. Για να γίνω πιο σαφής, αναφέρομαι στην μικρή έκδοση του MacBook αυτή με την οθόνη των 13''!

Κατέβηκα χθές το απόγευμα μαζί με ένα φιλαράκι στην Sillicon Valley της Αθήνας, την Στουρνάρη, και φυσικά περάσαμε μια βόλτα από το Apple Demo Store. Τι να πως για αυτό τον φορητό. Είναι μια τρέλα από κάθε άποψη!! Και η τιμή (1100€) του δεν μπορώ να πω ότι είναι τσιμπημένη καθώς για αυτά που προσφέρει είναι αρκέτά καλή. Μιλάμε για Intel Core 2 Duo 2GHz, 1 GB RAM και 80 GB HD σε συνδυασμό με την ποιότητα κατασκευής της Apple αλλά και με το καταπληκτικό Leopard!

Πιστεύω ότι είναι μια πολύ καλή πρόταση για κάποιον που θέλει να μυηθεί στον μαγικό κόσμο της Apple! Τι λέτε;

Το πρόβλημα μου είναι όμως ότι αυτό τον καιρό ως φαντάρος, δεν διαθέτω το απαραίτητο κονδύλι για αυτή την αγορά. Κατά συνέπεια, πρέπει να περιμένω να βρω μια δουλίτσα για να μαζέψω κανά φράγκο...

Οπότε υπομονή μέχρι τον Μάιο όταν και απολύομαι και ευελπιστώ να έχω βρει ως τότε μια καλή δουλειά (a proper job που λένε και οι φίλοι μας οι Άγγλοι!).

Κυριακή, Σεπτεμβρίου 23, 2007

12ήμερο τέντωμα...

Πριν ένα μήνα περίπου τελειώσαμε τα πλωτά και αύριο ξεκινάμε 12ήμερα σκηνάκια... Και μετά σου λένε ότι στο μηχανικό είναι χαλαρά τα πράγματα και ότι είναι βυσματικό όπλο. Το καλό είναι ότι μόλις τελειώσουν τα σκηνάκια, θα μου απομένουν μόλις 40 μέρες στην Λήμνο. Η επιστροφή στα πάτρια εδάφη πλησιάζει ολοένα και περισσότερο! :-)

Στα της άσκησης τώρα... Οι πιο παλιοί μας λένε ότι τα πράγματα είναι αρκετά δύσκολα μιας και το πρόγραμμα εκπαίδευσης είναι εξοντωτικό. Μπορώ, πλέον, να επιβεβαιώσω αυτή την άποψη μιας και είδα με τα μάτια μου το πρόγραμμα του "Γολγοθά"! Την πρώτη βδομάδα προβλέπεται εκπαίδευση από τις 9 το πρωί μέχρι τις 5 το απόγευμα με ένα μισάωρο διάλλειμα μόνο για φαγητό. Φυσικά, κάθε υποψία μεσημεριανού ύπνου απορρίπτεται!!! Την δεύτερη βδομάδα τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο σφιχτά μιας και αυξάνονται οι ώρες εκπαίδευσης. Έτσι, θα έχουμε ένα τρίωρο προετοιμασίας 10-13.00 για την απογευματινή-νυχτερινή εκπαίδευση (17.00 - 00.00) ... Ουδέν σχόλιο!!

Το καλό της υπόθεσης είναι ότι θα αναλάβω το Κ.ΕΠΙΚ. του καταυλισμού μαζί με ένα παλικάρι και έτσι θα γλυτώνουμε πολύ μεγάλο αν όχι όλο, κομμάτι της εκπαίδευσης. Συν του ότι δεν θα κάνουμε σκοπιές! Ευτυχώς, θα γλυτώσουμε το κρύο και τον αέρα που επικρατεί αυτή την περίοδο στο νησί. Ήδη εδώ και μια βδομάδα κάνουμε σκοπιές στον λόχο με τζάκετ και επένδυσεις...

Βέβαια, δεν θα μπορούσε να έχει μόνο θετικά αυτή η υπόθεση. Το μοναδικό αρνητικό είναι ότι δεν θα γυρίσω στον λόχο για 12 μέρες. Έτσι, δεν θα μπορέσω να κάνω μπάνιο για όλο αυτό τον καιρό. Χμμμ, καλή φάση δεν λέτε;

Τελευταία μέρα σήμερα, λοιπόν, πριν τα σκηνάκια και πρέπει να πραγματοποιηθούν τα απαραίτητα ψώνια. Ως τώρα ασχολήθηκα με τα της ψυχαγωγίας κατά την άσκηση. Αγόρασα μια κυριακάτικη εφημερίδα, ένα σταυρόλεξο και ένα sudoku! Τις τελευταίες 15 μέρες έχουμε κολλήσε ασχημα με 2-3 παλικάρια με το sudoku. Κιμ, Γιώργο και Μανώλη ετοιμαστείτε για μεγάλες μάχες! Θα στίψουμε τα μυαλά μας! Χεχε!

Αυτά για την ώρα και θα γράψω σχόλια για την άσκηση μετά από 2 βδομάδες! Σας χαιρετώ!

Κυριακή, Σεπτεμβρίου 09, 2007

iPhone ... ο κρυφός μου πόθος


Όσο περνάει ο καιρός θέλω όλο και πιο πολυ να αγοράσω το μοναδικό κινητό της Apple. Τώρα, μόλις διάβασα ότι στην Ευρώπη θα κυκλοφορήσει μια βελτιωμένη έκδοση η οποία θα φτάνει τα 16 GB χωρητικότητας!!! Τι να πώ... Κάνουν τα πάντα για να διαλύσουν ακόμα και τον τελευταίο μου ενδοιασμό. Μπορεί να είναι αρκετά τσιμπημένη η τιμή του αλλά είναι ένα απίστευτο εργαλείο το οποίο πιστεύω ότι μπορεί να βγάλει τα λεφτά του!
Τι να πρωτοαναφέρει κανείς; Την απίστευτη αισθητική του; Τις δυνατότητες του (Wi-Fi, iPod, Οθόνη); Τι να πω... Η Apple έκανε για ακόμα μια φορά το θαύμα της. Μου φαίνεται ότι πρέπει να αρχίσω να μαζεύω λεφτά. Μια πρώτη εκτίμηση για την ημερομηνία αγοράς του υπολογίζεται κοντά στην γιορτή μου (10 Φλεβάρη). Χμμ, σκέφτομαι να ανοίξω λίστα ενίσχυσης μου για την αγορά του! Χαχα!